علی اشکانی: دوست داشتم پیشرفت قادریان را می دیدم، عبدولی آبرویی که ذره ذره جمع نموده را نباید به حراج بگذارد

به گزارش بیباپ، علی اشکانی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: از کسی مثل سعید عبدولی که اینقدر در کشتی زحمت کشیده توقع بیشتری می رود، او نباید آبرویی که ذره ذره به دست آورده را با حرکات اشتباه به حراج بگذارد.

علی اشکانی: دوست داشتم پیشرفت قادریان را می دیدم، عبدولی آبرویی که ذره ذره جمع نموده را نباید به حراج بگذارد

علی اشکانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص درگیری های ایجاد گردیده در مبارزه انتخابی درون اردویی وزن 82 کیلوگرم گفت: دقیقا نمی گویم دوست داشتم در این مسابقه انتخابی چه اتفاقی بیفتد اما دوست داشتم که یوسف قادریان نشان دهد در این مدت چقدر پیشرفت نموده و واقعا شاهد کشتی خوبی از سوی او باشم. در مورد سعید عبدولی هم به عنوان کشتی گیری که سال ها برای تیم ملی ایران افتخارآفرینی نموده و چندین بار حقش در مسابقات بین المللی تضییع گردیده و درد کشیده ورزش است، دوست داشتم عملکرد خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: عبدولی بعد از اینکه در مبارزه اول قادریان را شکست داد گفت که دیگر قصد حضور در کشتی دوم را ندارد. به هرحال از کسی مثل سعید عبدولی که اینقدر در کشتی زحمت کشیده توقع بیشتری می رود. اینکه آبرویی که ذره ذره به دست آورده را با حرکات اشتباه به حراج بگذارد کار درستی نیست. برخی حرکت ها واقعا زننده است و درخور قهرمانان ما نیست.

نایب قهرمان کشتی فرنگی دنیا در سال 2005 در مورد اینکه گفته می شود به دلیل مسائل انضباطی محتمل است در وزن 82 کیلو نماینده ای در مسابقات دنیای نداشته باشیم، تاکید نمود: یک جایی بحث کل تیم ما مطرح هست که به خاطر مسائل مالی شاید اصلا با تیم ناقص به بوداپست برویم. اما در بُعد دیگر وقتی اسم ایران و اهتزاز پرچم ایران در مسابقات دنیای مطرح هست، باید خیلی مسائل را در نظر بگیریم. یک سری چیزها هم هست که باید از گذشته روی آن کار می شد خصوصا در مورد ترویج اخلاق و اصول پهلوانی.

اشکانی در مورد بازگشت علی گرایی به وزن 72 کیلوگرم و کنار گذاشتن علی ارسلان نیز خاطرنشان ساخت: براساس تمرینات اردویی به این نتیجه رسیدیم که علی ارسلان به پختگی لازم برای حضور در مسابقات دنیای نرسیده و به همین دلیل از گرایی در وزن 72 کیلوگرم استفاده خواهیم کرد. ضمن اینکه گرایی سال گذشته در همین زمان مدال برنز دنیا در 72 کیلو را به دست آورد و حالا هم به خاطر مصلحت تیمی به وزن خودش بازمی شود.

وی در مورد انتقاداتی که این روزها از وی و شورای فنی به دلیل کنار گذاشتن علی ارسلان می شود، گفت: ارسلان نباید به این فضا دامن بزند. او تازه اول راه است و جا دارد تا به پختگی لازم برسد. من واقعا دوست دارم ما ارسلان را باز هم داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 59

به "علی اشکانی: دوست داشتم پیشرفت قادریان را می دیدم، عبدولی آبرویی که ذره ذره جمع نموده را نباید به حراج بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی اشکانی: دوست داشتم پیشرفت قادریان را می دیدم، عبدولی آبرویی که ذره ذره جمع نموده را نباید به حراج بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید