عرضه سایبرپانک 2077 تا شهریور به عقب افتاد

به گزارش بیباپ، شرکت بازی سازی سی دی پراجکت، تاریخ عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی های سال آینده را چند ماهی به عقب انداخته است. طبق خبری که سی دی پراجکت پنج شنبه منتشر کرد، تاریخ عرضه بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) به روز 17 سپتامبر سال 2020 موکول شده است.

عرضه سایبرپانک 2077 تا شهریور به عقب افتاد

پیش از این، عرضه بازی سایبرپانک 2077 برای روز 16 آوریل، یعنی سرانجام فروردین ماه 1399، برنامه ریزی شده بود. در پیغامی که استودیوی بازی سازی سی دی پراجکت رد برای اعلام این خبر منتشر نموده، آمده است که مراحل ساخت بازی سایبرپانک 2077 به سرانجام رسیده اند و می توان بازی را از ابتدا تا سرانجام تجربه کرد، ولی آن ها برای پرداخت بیشتر بازی، احتیاج به زمان بیشتری دارند.

مارچین ایوینسکی، موسس استودیوی سی دی پراجکت رد و آدام بادوکسی، پیغامی منتشر نموده و در آن گفته اند:

امروز می خواهیم خبر مهمی درباره تاریخ انتشار سایبرپانک 2077 را با شما به اشتراک بگذاریم. بازی سایبرپانک 2077 برای عرضه در ماه آوریل آماده نخوهد بود و ما تاریخ انتشار آن را به 17 سپتامبر 2020 تغییر داده ایم.

در حال حاضر در نقطه ای قرار داریم که ساخت سایبرپانک 2077 تمام شده و می توان آن را کاملا بازی کرد، ولی هنوز هم کار زیادی باقی مانده است. شهر نایت سیتی بسیار بزرگ و پر از مناطق و قصه های مختلف است و به دلیل وسعت بزرگ بازی و پیچیدگی تمام بخش های آن، زمان بیشتری برای تست بازی، حل مسائل و پرداخت آن داریم. می خواهیم که سایبرپانک 2077 بزرگترین ساخته ما در این نسل باشد و به عقب انداختن زمان عرضه بازی، چند ماه پرارزش در اختیار ما می گذارد تا از بی نقص بودن بازی مطمئن شویم.

می توانید انتظار داشته باشید که با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، به صورت منظم اطلاعات بیشتری منتشر کنیم. از پشتیبانی همیشگی شما تشکر می کنیم.

خبر تاخیر در عرضه سایبرپانک 2077 در حالی منتشر می گردد که اسکوئر انیکس چند روز پیش، عرضه فاینال فانتزی 7 را یک ماه به عقب انداخت؛ طوری که عرضه سه بازی سایبرپانک 2077، فاینال فانتزی 7 و رزیدنت اویل 3 همگی در یک هفته عرضه می شدند؛ بازی هایی مثل قسمت جدید دووم و پرسونا 5: رویال و انیمال کراسینگ هم که برای عرضه در یکی دو هفته پیش سایبرپانک برنامه ریزی شده بودند به جای خود.

از طرف دیگر، اسکوئر انیکس هم چنین عرضه بازی اونجرز را به شهریور ماه موکول کرد. به راحتی می توانیم بگوییم که در مقایسه با هفته گذشته، با زمان بندی بهتری برای عرضه بازی ها روبرو هستیم. البته که هنوز تاریخ عرضه بسیاری از بازی ها تعیین نشده اند و احتمالا در همان بازه زمانی که سایبرپانک و اونجرز عرضه می شوند، شاهد عرضه گوست آو سوشیما هم خواهیم بود.

سی دی پراجکت تاریخ عرضه سایبرپانک 2077 را در رویداد E3 2019 اعلام نموده بود. پاول ساسکو، طراح ارشد کوئست های بازی در آن موقع طی مصاحبه ای به یوروگیمر گفته بود که آن ها تاریخ عرضه بازی را طوری تنظیم نموده اند تا به تیم سازنده بازی فشار زیادی وارد نگردد و در عین حال همه چیز طبق برنامه پیش برود. ساسکو در این باره گفته بود: تاریخ عرضه بازی را با توجه به برنامه ریزی ساخت تنظیم نموده ایم و زمانی که روی این تاریخ به توافق نظر رسیدیم، مطمئن بودیم که می توانیم بازی را تا آن موقع تمام کنیم. به نظرم مراحل ساخت بازی به نسبت آنچه افراد تصور می نمایند، جلوتر قرار دارند. هنوز هم یک سال تا زمان عرضه بازی زمان داریم تا روی آن کار کنیم و تیم بسیار بزرگ و هماهنگی هستیم و از آنچه می توانیم انجام دهیم، مطمئن هستیم. حدودا می دانیم که می توانیم بازی را برای عرضه در این تاریخ آماده کنیم و در این میان هم خودمان را به کشتن ندهیم.

پس از اعلام این خبر، آدام کیچینسکی، مدیرعامل سی دی پراجکت رد، طی کنفرانسی که برای سهام داران این شرکت برگزار شده بود، به این موضوع اشاره نمود که چند ماه آینده، برای تیم سازنده بازی راحت نخواهد بود. کیچینسکی صادقانه گفت که آن ها تمام کوشش خود را خواهند کرد تا فشار به تیم سازنده را کم نمایند، ولی در عین حال صادقانه گفت که چون در مراحل سرانجامی ساخت بازی قرار دارند، انتظار دارد تا تیم سازنده بازی زمان زیادی روی آن کار نمایند.

بازی سایبرپانک 2077 برای عرضه در روز 17 سپتامبر امسال میلادی (27 شهریور 1399) برنامه ریزی شده است. این بازی روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه ای هم برای عرضه روی گوگل استیدیا برنامه ریزی شده است که تاریخ عرضه تعیینی ندارد.

منبع: یوروگیمر

جدیدترین اطلاعات گیم پلی Cyberpunk 2077

سایبرپانک 2077؛ نژادپرستی، هموفوبیا، ترنسفوبیا، و سایر قضایا

ببینید:

تریلر معرفی گیم پلی Cyberpunk 2077

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 804

به "عرضه سایبرپانک 2077 تا شهریور به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه سایبرپانک 2077 تا شهریور به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید