عالیشاه: ناراحتم از اینکه نبردیم، قهرمانی نیم فصل را می خواهیم

به گزارش بیباپ، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و زمان بدی هم گل دریافت کردیم اما خدا را شکر که بازنده نشدیم.

عالیشاه: ناراحتم از اینکه نبردیم، قهرمانی نیم فصل را می خواهیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، امید عالیشاه با ابراز نارضایتی از نتیجه دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: متأسفانه در روزی که می توانستیم برنده بازی باشیم موقعیت های زیادی را از دست دادیم و با تساوی زمین را ترک کردیم اگرچه خدا را شکر می کنم که نباختیم چون واقعاً سخت بود با این همه موقعیت ازدست رفته بازنده میدان را ترک کنیم.

وی با تأکید بر داوری که عملکرد خیلی خوبی داشت عنوان نمود: فکر نمی کنم صحنه خاصی رخ داد. من دنبال این نیستم که بخواهم بهانه بیاورم اما ما می توانستیم برنده این بازی باشیم چرا که فرصت های گلمان خیلی بیشتر از حریف بود حتی می توانستیم کار سپاهان را در نیمه اول تمام کنیم. در دقایقی بر بازی مسلط بودیم گل دریافت کردیم که کارمان را خیلی سخت کرد اما به موقع به بازی برگشتیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه راجع به اینکه آیا پرسپولیس می تواند قهرمان نیم فصل گردد یا خیر اعلام نمود: ما صددرصد دنبال قهرمانی نیم فصل هستیم و ان شاءالله روز جمعه با حمایت طرفداران و با کسب یک نتیجه خوب به صدر جدول خواهیم رفت.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 121

به "عالیشاه: ناراحتم از اینکه نبردیم، قهرمانی نیم فصل را می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: ناراحتم از اینکه نبردیم، قهرمانی نیم فصل را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید