صعود میلان به رده سوم با سوپر ماریو

به گزارش بیباپ، خبرنگاران : با شروع هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا شاگردان آلگری با فزونی مقابل پارما خود را موقتا به رده سوم جدول رساندند.

صعود میلان به رده سوم با سوپر ماریو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، شب گذشته (آدینه) هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا با انجام دیدار میلان - پارما شروع شد. میلان که در استادیوم جوزپه مه آتزا میزبان پارما بود در نهایت پیروز شد با نتیجه 2 بر یک به فزونی برسد. در این دیدار ابتدا گابریل پالتا در دقیقه 39 به اشتباه دروازه خودی را گشود تا میلان در انتها نیمه نخست با فزونی یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم میزبان سوار بر بازی شد و با گل دقیقه 77 ماریو بالوتلی اختلاف را به دو گل رساند. بازی در وقت های تلف شده خود بود که نیکولا سانسونه در دقیقه 3+90 یکی از گل های خورده را برای پارما جبران کرد ولی دیگر فرصتی برای تغییر نتیجه نبود و میلان با درخشش سوپر ماریو به فزونی دیگری دست یافت. روسونری ها با این بر 44 امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر و به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از لاتزیو در رتبه سوم جدول قرار گرفتند.

در حال حاضر در جدول رده بندی مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا یوونتوس با 55 امتیاز صدرنشین است. ناپولی با 50 امتیاز، میلان با 44 امتیاز (تفاضل گل 13+) و لاتزیو با 44 امتیاز (تفاضل گل 9+) به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

- هفته بیست و پنجم سری A باشگاه های ایتالیا امشب (شنبه) با انجام دیدارهای زیر پیگیری خواهد شد:

کیه وو - پالرمو

رم - یوونتوس

فردا (یکشنبه) در این چارچوب دیدارهای زیر برگزار خواهد شد:

کاتانیا - بولونیا

جنوا - اودینزه

ناپولی - سمپدوریا

تورینو - آتلانتا

پسکارا - کالیاری

فیورنتینا - اینتر

رقابت های هفته بیست و پنجم سری A باشگاه های ایتالیا دوشنبه با انجام یک دیدار بین تیم های سیه نا و لاتزیو به انتها خواهد رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 300

به "صعود میلان به رده سوم با سوپر ماریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود میلان به رده سوم با سوپر ماریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید