صدور هشدار زرد آلودگی هوا در تهران

به گزارش بیباپ، مدیرکل بحران استان تهران نسبت به آلودگی هوا در این استان هشدار داد و به مردم توصیه کرد که از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری نمایند.

صدور هشدار زرد آلودگی هوا در تهران

به گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر روز شنبه با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران به خبرنگاران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر شنبه 28 آبان ماه تا ظهر چهارشنبه دوم آذرماه به علت پایداری نسبی جو و عدم وزش باد، آلودگی قابل ملاحظه ای را در بیشتر نقاط آسمان تهران شاهد خواهیم بود.

وی تاکید نمود: برابر پیش بینی های صورت گرفته به علت انباشت آلاینده ها، افزایش شاخص های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده های ثابت و متحرک، در بعضی ساعت ها کاهش کیفیت هوا در بعضی منطقه ها در حد ناسالم برای تمام گروه ها را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به همین دلیل نیز به مردم توصیه می گردد که از رفت وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری نمایند چرا که هوا در حال حاضر با توجه به هشدار ها برای افراد مختلف و به ویژه سالمندان، بچه ها و افراد باسابقه بیماری های قلبی و تنفسی مناسب نیست.

وی اعلام کرد: بعلاوه هماهنگی های لازم با دیگر دستگاه ها از جمله اورژانس و ... نیز صورت گرفته که در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2466

به "صدور هشدار زرد آلودگی هوا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور هشدار زرد آلودگی هوا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید