تور ارزان ترکیه: شرکت نیروگاه اتمی ترکیه: در انفجار روز گذشته کسی آسیب ندید

به گزارش بیباپ، شرکت پیمانکار نیروگاه اتمی در حال ساخت ترکیه گفت آتش سوزی روز گذشته بر اثر برخورد صاعقه با یکی از ترانسفورماتورهای برق در این تأسیسات بود اما به کسی آسیب نرسیده است.

تور ارزان ترکیه: شرکت نیروگاه اتمی ترکیه: در انفجار روز گذشته کسی آسیب ندید

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های ترکیه ای عصر یکشنبه از وقوع آتش سوزی در نیروگاه اتمی آق قویو واقع در استان مرسین در پی انفجار ترانسفورماتور برق در این تأسیسات خبر دادند.

روزنامه جمهوریت امروز (دوشنبه) با بیان اینکه انفجار ترانسفورماتور برق در نیروگاه اتمی در حال ساخت ترکیه لحظات ترسناکی را برای کارکنان و ساکنان منطقه ها اطراف آن ایجاد کرد، به نقل از شرکت پیمانکار نوشت که آسیبی به کسی نرسیده است.

بر اساس این گزارش، شرکت پیمانکار نیروگاه اتمی آق قویو طی بیانیه ای که امروز در مورد آتش سوزی روز گذشته منتشر نموده، گفت این آتش سوزی بر اثر اصابت صاعقه به خط انتقال برق نزدیک به تابلوی کنترل آتش نشانی رخ داد.

در این بیانیه آمده است: در 31 اکتبر 2021، با یک هشدار فوری آگاه شدیم که آتش سوزی در منطقه پست کمکی سایت نیروگاه اتمی در نتیجه اصابت صاعقه به خط انتقال برق اتفاق افتاده است. آتش در ابتدا مهار و سپس به وسیله آتش نشانان که بلافاصله در محل حاضر شدند به طور کامل خاموش شد.

به نوشته جمهوریت، این شرکت ترکیه ای شرح داد: در نتیجه این حادثه به کسی آسیبی نرسید. همه واحدها به سرعت وظایف مربوط به روش واکنش اضطراری سایت نیروگاه اتمی را انجام دادند. صاعقه به زیرساخت خطوط برق در منطقه پست آسیب رساند اما برق به تأسیسات بازگردانده شد و تمامی کارهای ساختمانی در محل طبق روال عادی ادامه دارد.

پیش از این نیز در تاریخ نوزدهم ژانویه امسال فرماندار منطقه بویوق جلی گفته بود امواج ایجاد شده بر اثر انفجارهای کنترل شده در این نیروگاه به واحدهای مسکونی اطراف این تأسیسات آسیب رسانده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2174

به "تور ارزان ترکیه: شرکت نیروگاه اتمی ترکیه: در انفجار روز گذشته کسی آسیب ندید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: شرکت نیروگاه اتمی ترکیه: در انفجار روز گذشته کسی آسیب ندید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید