پورصالح: با جسارت بازی کردم و امتیازآورترین شدم

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، بازیکن شماره 18 تیم ملی ایران درحالی برای اولین در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت که پیروز شد با درخشش در این بازی، تمام توجهات را به خود جلب کند.

پورصالح: با جسارت بازی کردم و امتیازآورترین شدم

وی درباره عملکرد ایران دربازی مقابل کره جنوبی، گفت: کره یکی از تیم های مطرح آسیا و جهان است که بازیکنان لژیونر زیادی در اختیار دارد. بخصوص این که کیم یئون کونگ بازیکن شماره 10 این تیم، یکی از سرشناس ترین بازیکنان کره است که در حال حاضر به عنوان لژیونر در تیم فنرباغچه ترکیه توپ می زند.

پورصالح ادامه داد: سایر بازیکنان تیم کره هم در آسیا و جهان سرشناس هستند. در مقابل اما تیم کم تجربه ایران در بازی با چنین تیمی بهتر از بازی با قزاقستان عمل کرد.

وی که در اولین حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی 10 امتیاز برای ایران مقابل تیم قدرتمند کره گرفت و امتیازآورترین بازیکن ایران شد، در این باره گفت: فکر می کنم بدون ترس بازی کردم و همین مسئله هم باعث شد به رغم سن کمی که دارم، امتیازآورترین بازیکن شوم و در 16 شانزده سالگی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرم.

پورصالحی با اشاره به بازی آخر ایران مقابل اندونزی گفت: با آنالیز خوب و کنار گذاشتن ترس می توانیم مقابل اندونزی بهتر از بازی مقابل کره باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 790

به "پورصالح: با جسارت بازی کردم و امتیازآورترین شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورصالح: با جسارت بازی کردم و امتیازآورترین شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید