سالاد مناسب برای کارمندانی که وقت زیادی ندارند

به گزارش بیباپ، چیزی که برای اکثر کارمندان اهمیت دارد و اظهار نظرهایی در مورد آن را از خیلی از این افراد شنیده اید داشتن یک ناهار ساده است که علاوه بر اینکه خوردن آن وقت زیادی نگیرد، مقرون به صرفه و سالم هم باشد. خیلی از کارمندان کسانی هستند که تمایلی ندارند که قبل از ناهار غذایشان را گرم نمایند و آماده خوردن آن شوند زیرا آن ها معتقدند اگر یک شب بیرون باشم و شام نداشته باشم، اگردر منزل وقت نکنم که غذایم را برای ناهار فردا بسته بندی کنم، اگر قبل از آغاز ساعت کاری جلسه ای داشته باشم و ... آن روز ناهار نخواهم داشت و احساس گرسنگی خواهم کرد. خوشبختانه برای این مشکل راه حل وجود دارد. یکی از راحت ترین کارها تهیه سالاد برای ناهارتان است.

سالاد مناسب برای کارمندانی که وقت زیادی ندارند

+غذاهایی که هرگز نباید در مایکروویو بگذارید

دو راه وجود دارد که در اینجور مواقع گرسنه نمانید. می توانید بخشی از وقت ناهارتان را صرف خرید از سوپرمارکت نزدیک محل کارتان کنید. به سوپر مارکت بروید و از مواد غذایی سالم برای ناهارتان انتخاب کنید. اگر آن زمان، وقت خرید کردن ندارید می توانید قبل تر از ساعت ناهار این کار را کنید و مواد غذاییتان را در یخچال نگه دارید تا زمان ناهار فرا برسد.

بهترین کار این است که برای ناهارتان موادی را انتخاب کنید که احتیاجی به پخته شدن نداشته باشند. می توانید از سبزی ها بهره ببرید که فقط احتیاج به شسته شدن داشته باشند و اضافه آن ها را برای روزهای بعد نگهداری کنید. همچنین می توانید به سبزیجاتتان نخود یا لوبیای کنسرو شده اضافه کنید. می توانید سالادی از کلم، سیب، کرفس و هویج تهیه کنید و به آن مغزهایی مانند مغز گردو اضافه کنید. می توانید یک شیشه روغن زیتون و سرکه خریداری کنید و در کشوی میزتان نگهداری کنید و در هنگام ناهار از آن ها روی سالادتان بریزید و از خوش طعم شدن آن لذت ببرید. بسته به ذائقه غذاییتان هر نوع چاشنی ای را می توانید تهیه نموده و آن را در کمدتان نگهدارید.

برای راحت تر بودن کارتان همیشه یک تخته چوبی و یک چاقو در آشپزخانه محل کارتان برای خود داشته باشید تا به راحتی موادی که تهیه نموده اید را روی آن خرد کنید. این بهترین راه برای داشتن تکه های تمیز گوجه، قارچ و خیار است. استفاده از تخته چوبی برش دادن را لذتبخش می نماید و با این کار می توانید احساس رضایت داشته باشید.

یک کاسه بزرگ سالاد تهیه کنید

برای اینکه بتوانید موادتان را به راحتی با هم ترکیب کنید و آن ها را هم بزنید ضروری است از یک کاسه بزرگ بهره ببرید. برای مخلوط کردن موادتان با هم و اضافه کردن چاشنی ها به سالادتان از یک قاشق و چنگال بهره ببرید. بنابراین ضروری است که یک قاشق و یک چنگال هم در کنار وسایلتان نگه دارید. برای حفظ محیط زیست و یاری به طبیعت بهتر است از کاسه شیشه ای بهره ببرید و در نهایت آن را بشویید و تا جای ممکن از کاسه و قاشق پلاستیکی و یک بار مصرف استفاده نکنید.

تهیه سالاد به شما یاری می نماید غذای سالمی بخورید و مواد غذایی لازم بدن را به آن برسانید و همینطور در وقتتان صرفه جویی کنید زیرا می توانید از وقت های استراحت کوتاه بین روزتان هم برای تهیه سالاد بهره ببرید.

شب ها استرس غذای فردا ناهارتان را ندارید و صبح با خیال راحت بدون فکر اینکه چیزی جا گذاشته اید راهی محل کارتان می شوید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید اشتراک گذاشتن ناهارتان با همکارانتان است تا همه با هم از آن لذت ببرید.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 73

به "سالاد مناسب برای کارمندانی که وقت زیادی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالاد مناسب برای کارمندانی که وقت زیادی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید