رویارویی فجر سپاسی با پدیده مشهد؛ فجر با آمادگی کامل به زمین می رود

به گزارش بیباپ، گروه استان ها - سرمربی فجر سپاسی گفت: فجر سپاسی برای بازی فردا یک تیم سرحال و پر انرژی است و ریکاوری و تمرینات خوبی نیز صورت گرفته و با آمادگی کامل به زمین می رود.

رویارویی فجر سپاسی با پدیده مشهد؛ فجر با آمادگی کامل به زمین می رود

به گزارش خبرنگاران از شیراز، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز و فردا به ترتیب با 5 و 3 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار می گردد که نماینده استان فارس در این دوره نیز فردا به مصاف پدیده مشهد(شهر خودرو) می رود.

فجر سپاسی تیم جوان و بااخلاقی است که پس از سال ها پیروز شد به لیگ برتر راه پیدا کند و فردا ساعت 15 در استادیوم ثامن الائمه مشهد مقابل تیم پدیده به میدان خواهد رفت. هر چند این تیم پیروز نشده آنچنان که شایسته است امتیاز کسب کند اما با بازی خوب مقابل پیکان و استقلال نشان داد می تواند در لیگ برتر صاحب امتیاز و رتبه باشد.

هر چند فجر سپاسی در این دوره از لیگ عملکرد پرنوسانی داشته اما در حال حاضر با 6 بازی، 2 برد، یک مساوی، 3 باخت و 7 امتیاز در رده یازدهم جدول واقع شده است.

در مقابل تیم پدیده مشهد است که در این دوره از لیگ درگیر مسائل مدیریتی و مالکیتی است و به همین علت نیز با عنوان شهر خودرو نیز شناخته می گردد و یک دو گانگی در نام این تیم حتی دیده می گردد.

این تیم قعرنشین که قرار است فردا مقابل فجر سپاسی بازی کند از 6 بازی گذشته یک مساوی و 5 باخت در کارنامه خود ثبت نموده و یک امتیاز گرفته است. این تیم هیچ بردی را در کارنامه این دوره از لیگ ندارد.

علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجر در گفت وگو با خبرنگاران درباره بازی فردا و شرایط تیم فجر گفت: پدیده مشهد فارغ از اینکه در چه جایگاهی از جدول قرار گرفته تیم خوبی است و بازی فردا بازی سختی خواهد بود.

وی به سابقه بازی فجر و پدیده اشاره نمود و گفت: پدیده چندین سال است که در لیگ برتر حضور دارد در حالی که فجر پس از سال ها دوباره به لیگ برگشته و تنها دیداری تدارکاتی میان پدیده و فجر زمانی که فجر سپاسی در دسته اول بود، اتفاق افتاده است.

سرمربی تیم فجر سپاسی با بیان اینکه پدیده بازی با کیفیت و مربی با تجربه ای دارد، اضافه کرد: ما تمام تلاشمان را می کنیم که فردا یک بازی خوب ارائه دهیم و امیدواریم که فردا دست پر از مشهد برگردیم.

کلانتری با بیان اینکه بعد از بازی با سپاهان روی شرایط روحی و روانی و فنی بازیکنان کار کردیم، بیان نمود: فجر سپاسی برای بازی فردا یک تیم سرحال و پر انرژی است و ریکاوری و تمرینات خوبی نیز صورت گرفته و با آمادگی کامل به زمین می رود.

424، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2219

به "رویارویی فجر سپاسی با پدیده مشهد؛ فجر با آمادگی کامل به زمین می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویارویی فجر سپاسی با پدیده مشهد؛ فجر با آمادگی کامل به زمین می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید