روز تلخ برای نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ های کشوری

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، تیم های قمی حاضر در لیگ های پایه فوتبال کشور شرایط خوبی ندارند و افت فنی از یک سو و مسائل مالی از سوی دیگر سبب شده این تیم ها در رده های سنی مختص خود، یا فاقد شانس صعود به مراحل بالاتر باشند و یا در سراشیبی سقوط به دسته پایین تر قرار گیرند.

روز تلخ برای نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ های کشوری

در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، تیم افشید قم که در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب نموده بود و امید زیادی به صعود از دور گروهی داشت به نتایج ضعیف خود در نیم فصل دوم ادامه داد و این بار برابر مقاومت تهران باخت.

افشید برابر مقاومت کار سختی در پیش داشت و نتوانست همانند بازی رفت در قم از این تیم امتیاز بگیرد و در تهران 3 بر صفر برابر مقاومت باخت در حالی که افشید باز هم در این بازی چند موقعیت گل را از دست داد و اسیر تیزهوشی بازیکنان حریف شد.

با این نتیجه افشید به طور کامل شانس صعود را از دست داده و در بازی های باقی مانده برای بقا در لیگ نوجوانان کشور رقابت می نماید و بدین ترتیب حسرت فوتبال قم برای صعود تیمی قمی از مرحله گروهی این مسابقات باز هم تمدید شده است.

در لیگ برتر جوانان کشور نیز نماینده قم روز جمعه شرایط سختی را سپری کرد و اکنون شمارش معکوس برای انتها حضور این تیم در لیگ برتر جوانان شروع شده است و کار صبا برای باقی ماندن در جدول لیگ برتر دشوارتر از قبل است.

شرایط بحرانی جوانان صبا با شکست سنگین 6 بر یک برابر مس کرمان تداوم پیدا کرد البته آن ها پیش از این با یک برد امیدبخش، در انتظار نتایج بهتری بودند اما شکست 6 گله و باور نکردنی در کرمان نشان داد صبا برای باقی ماندن در لیگ برتر جوانان احتیاج به ثبات و تحول واقعی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 130

به "روز تلخ برای نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ های کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز تلخ برای نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ های کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید