دست پخت طراح سابق ب ام و برای یک خودروی برقی چینی؛ آشنایی با هنگچی H1

به گزارش بیباپ، با آنکه گروه اورگرند بدهی زیادی دارد، اما این شرکت سال گذشته با طرح ادعایی عجیب گفته در عرض سه الی پنج سال آینده به عظیم ترین و قوی ترین گروه خودروسازی تولیدکننده مدل های برقی تبدیل خواهد شد.

دست پخت طراح سابق ب ام و برای یک خودروی برقی چینی؛ آشنایی با هنگچی H1

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، صنعت خودروی چین با شتاب سرسام آوری در حال پیشرفت بوده و با آغاز انقلاب الکتریکی، این کشور بی گمان در آینده نزدیک حرف های بسیار زیادی برای گفتن در سطح بین المللی خواهد داشت. گروه اِورگرند (Evergrande Group) یکی از شرکت های چینی است که میخواهد از فرصت موجود بیشترین بهره برداری را نموده و با فراوری مدل های الکتریکی لوکس بخشی از بازار را تصاحب کند.

فعالیت اصلی گروه اورگرند در زمینه توسعه املاک و مستقلات است و از نظر میزان فروش در این حوزه رتبه دوم را در اختیار دارد

با آنکه گروه اورگرند بدهی زیادی دارد، اما این شرکت سال گذشته با طرح ادعایی عجیب گفته در عرض سه الی پنج سال آینده به عظیم ترین و قوی ترین گروه خودروسازی فراورینماینده مدل های برقی تبدیل خواهد شد. در هر حال این شرکت محصولات خود را با برند هنگ چی (Hengchi) راهی بازار خواهد نمود. در فاز اول این برند با 6 مدل مختلف به فعالیت خواهد پرداخت که H1 جزو آنهاست.

هنگ چی H1 سدانی لوکس بوده و در کلاس D قرار می گیرد. این خودروی زیبا توسط اندرس وارمینگ (Anders Warming) طراحی شده است. اگر آقای وارمینگ را نمی شناسید، باید بگوییم این طراح دانمارکی سابقه فعالیت در کمپانی های فولکس واگن، مینی، ب ام و و بورگوارد را در کارنامه دارد. نسل کنونی سری 5 و سری 6 از جمله مدل های شاخصی هستند که توسط آقای وارمینگ خلق شده اند.

اما برگردیم به سراغ هنگ چی H1، اتومبیلی که پیکره کاملا مدرن و زیبایی دارد. دماغه این خودرو به دلیل بهره گیری از پیشرانه تمام الکتریکی فاقد جلوپنجره مشبک است. چراغ های LED باریک با گرافیک جذاب را می توان اصلی ترین المان نمای روبرویی این خودرو دانست.

در نمای جانبی این رینگ های بسیار عظیم و غول پیکر هنگ چی H1 هستند که بیش از هر چیز دیگر جلب توجه می نمایند. با دقت بیشتر جزئیات دیگری مثل دستگیره های کشویی درها و دوربین های جانبی که جایگزین آینه های سنتی شده اند، آشکار می گردد. از نمای عقب این خودرو فعلا تصویری رسمی منتشر نشده و معین نیست که دست پرورده آقای وارمینگ در این بخش چه ویژگی هایی دارد.

آنطور که گروه اورگرند وعده داده، فراوری هنگ چی H1 از سال آینده آغاز خواهد شد. به غیر از H1 این استارتاپ تصاویر اولیه از چند مدل دیگر را رونمایی نموده که به ترتیب 2، 3، 4، 5 و 6 نام دارند.

هنگ چی 2 یک سدان لوکس در کلاس B است و مدل 3 در کلاس شاسی بلندهای عظیم و البته لوکس جای می گیرد. مدل های 5 و 6 هم به دسته پرطرفدار شاسی بلندها تعلق دارند و هنگ چی 4 برای افرادی که خواستار یک مینی ون هفت نفره لوکس هستند، توسعه یافته است.

لازم به ذکر است گروه اورگرند خود را برای عرضه 1.556 میلیون سهم در بورس شانگهای آماده می نماید. پایگاه خبری SCMP گزارش نموده با این کار 4.7 میلیارد دلار عاید اورگرند خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1474

به "دست پخت طراح سابق ب ام و برای یک خودروی برقی چینی؛ آشنایی با هنگچی H1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست پخت طراح سابق ب ام و برای یک خودروی برقی چینی؛ آشنایی با هنگچی H1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید