در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2022 موسیقی زنده نخواهیم داشت

به گزارش بیباپ، ایلنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2022 موسیقی زنده نخواهیم داشت.

در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2022 موسیقی زنده نخواهیم داشت

نشست هم اندیشی برپایی غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا در سالن جلسات کانون با حضور نمایندگان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان مجری غرفه ایران در فیتور سال آینده میلادی برگزار شد.

در نشست هم اندیشی فیتور 2022، هادی سجادی راد (مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی) گزارشی را از حضور در نمایشگاه فیتور در سالهای گذشته ارائه کرد.

او در ادامه به تشریح اقدامات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معرفی موقعیت غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه که با ابعاد 7 و نیم در 16 متر در بخش اروپایی نمایشگاه واقع شده است، پرداخت.

در بخش دیگری از نشست کاستی ها و مسائل دوره های قبل بررسی و بهترین راهکارهای معرفی ظرفیت های بیشمار و متنوع کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و سرمایه گذاری ارائه و مورد بحث و مصاحبه قرار گرفت.

دیجیتال محور بودن تبلیغات، آماده سازی ویدئوهای سه بعدی، برگزاری نشست های ایران شناسی، ارائه بسته های سرمایه گذاری در حوزه صنعت گردشگری، بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای ایران در اسپانیا، استفاده از نمایشگرهای دیواری نمایشگاه و ایجاد جذابیت های بصری از موضوعات مورد توافق و تأکید حاضران بود.

در این دوره از نمایشگاه فیتور به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موسیقی زنده از طریق هنرمندان کشورمان اجرا نخواهد شد. نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2022 از 29 دی تا 3 بهمن 1400 در مادرید اسپانیا برپا خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2367

به "در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2022 موسیقی زنده نخواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2022 موسیقی زنده نخواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید