درآمد بی سابقه کپ کام به لطف شکارچی هیولا

به گزارش بیباپ، کپ کام در گزارش اقتصادی خود اظهار داشت که به خاطر موفقیت های پی در پی بازی Monster Hunter: World و فروش خوب مگامن 11 توانسته در سه ماهه سوم سال اقتصادی 2018 به درآمد بی سابقه ای دست پیدا کند.

درآمد بی سابقه کپ کام به لطف شکارچی هیولا

درآمد کپ کام حاصل از فروش محصولاتش نسبت به سال پیش 28.3 درصد افزایش داشته است و در نه ماهه آخر سال 2018 به 557 میلیون دلار رسیده است. سود خالص این شرکت بعد از کسر اقتصادیات و هزینه های دیگر برابر 122 میلیون دلار است که نسبت به سال پیش افزایشی 92 درصدی داشته است.

بازی Monster Hunter: World با وجود این که در ژانویه سال 2018 عرضه شد، هنوز فروش خوبی دارد. کپ کام اعلام نموده که تا به حال بیش از 11 میلیون نسخه از این بازی فروش رفته است. این رقم در آگوست 2018 حدود 10 میلیون نسخه بود و به گفته کپ کام انتشار نسخه ای برای پلتفرم رایانه های شخصی به فروش بازی یاری کرد. این فروش خوب به نوبه خود باعث شده است که عملکرد کپکام در ساخت و عرضه بازی ها بهتر گردد.

کپکام گفته است: بازی Monster Hunter: World در سال اقتصادی گذشته پیروزیتی بی سابقه به ارمغان آورد. این بازی توانست محبوبیت خود را با افزایش تعداد کاربران حفظ کند و نسخه استیم آن با عملکردی خوب به افزایش درآمد بازی یاری کرد. به علاوه اینکه بازی Monster Hunter Generations Ultimate که برای پلتفرم نینتندو سوییچ و بازار خارج از ژاپن منتشر شد، به خاطر محبوبیت زیادش به فروش قابل توجهی دست یافت.

کپ کام همچنین افزود که بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection و مگامن 11 فروش خوبی داشته اند. کلکسیون سی امین سالگرد استریت فایتر مجموعه ای از 12 بازی قدیمی سری استریت فایتر است که می توان در آن به صورت آنلاین با دیگران بازی کرد. همچنین فروش نسخه ریمستر شده بازی اونیموشا (Onimusha) هم تا به حال قابل قبول داشته است. در همین حال سری کلکسیون بازی های Mega Man X Legacy به لطف هواداران زیاد و قدیمی این بازی و همچنین برند خوش نام آن از استقبال خوبی برخوردار شده اند. در مجموع به لطف این بازی های پیروز و پرطرفدار، کپکام توانست در سه ماهه سوم سال اقتصادی 2018 به رکوردهای جدیدی برای فروش و کسب درآمد در تاریخ خودش برسد.

کپکام اعلام نموده که پیش بینی خود در خصوص میزان درآمدش نهاییش در سال اقتصادی 2018 را تغییر نمی دهد. این سال اقتصادی در 31 مارس به خاتمه می رسد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 163

به "درآمد بی سابقه کپ کام به لطف شکارچی هیولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد بی سابقه کپ کام به لطف شکارچی هیولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید