خودروی تارا، کی تحویل داده می گردد؟

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، فرشاد مقیمی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری در وزارت صنعت اضافه کرد: تحویل خودرو با گیربکس اتوماتیک هم از شهریور شروع می گردد (خبرگزاری صدا و سیما).

خودروی تارا، کی تحویل داده می گردد؟

چندی پیش تصاویر رسمی و تازه خودرو تارا از سوی گروه صنعتی ایران خودرو انتشار یافت. تارا، خودروی سدان تازه گروه صنعتی ایران خودرو به شمار میرود که در رده سدان های میانه و مالی قرار می گیرد.

محصول تازه ایران در دو نمونه دستی و اتوماتیک روانه بازار می گردد که نمونه اتوماتی در بحث ظاهری، رینگ های بزرگتری نسبت به نسخه دنده ای داشته و رینگ آلومینیومی 16 اینچی بر روی آن نصب می گردد.

البته تصاویری که ایران خودرو به صورت رسمی از این سدان تازه خود منتشر نموده است مربوط به نسخه دنده ای است که از نظر آپشن از نسخه اتوماتیک امکانات کمتری دارد.

تارا از موتور با حجم 1587 سی.سی بهره می برد که با داخلی سازی در ایران فراوری می گردد و می تواند 113 اسب بخار را با گشتاور 144نیوتن متر فراوری می نماید.

جعبه دنده 5 سرعته دستی BE4 که این روزها در کارخانه نیرو محرکه فراوری می گردد، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی تارا دنده ای می رساند.

تارا دنده ای به دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ترمز ABS، EBD و BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، شیشه ها و آینه های برقی، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر دیجیتال، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور پارک عقب، رینگ فولادی 15 اینچی با طرح اسپرت، تریم داخلی پارچه، سنسور باد تایر و… مجهز است.

از جمله تفاوت های مدل اتوماتیک نسبت به نوع دستی را می توان در افزایش تعداد ایربگ ها از 2 به 4، جایگاه های نیمه برقی راننده و سرنشین جلو ، تاشوندگی آینه های جانبی وجود کمربند 3 نقطه ای و جایگاه هایی با روکش چرم و پارچه در نوع اتوماتیک ذکر کرد (عصر ایران).

در دو ماهه نخست سال جاری گروه صنعتی ایران خودرو 54 هزار و 281 دستگاه خودرو فراوری کرد که مشتمل بر 37 هزار و 551 دستگاه در گروه پژو، چهار هزار و 436 دستگاه در گروه سمند، 6 هزار و 937 دستگاه دنا، چهار هزار و 53 دستگاه رانا، 916 دستگاه هایما و 188 دستگاه تارا بود.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2046

به "خودروی تارا، کی تحویل داده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی تارا، کی تحویل داده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید