حمله سایبری به سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر

به گزارش بیباپ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر گفت: در ساعات اولیه فروش فیلم ها مورد حمله سایبری قرار گرفتیم و تدابیر امنیتی فنی را در نظر گرفتیم تا مشکل مرتفع شد.

حمله سایبری به سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، سامانه فروش بلیت روز گذشته با اختلالاتی روبرو شد و اعتراض مخاطبان را در پی داشت عزت الله علیزاده معاون اجرایی و مدیر پشتیبانی فنی جشنواره فیلم فجر درباره اختلالاتی که در فروش فیلم ها در سامانه های فروش روز گذشته پیش آمد، گفت: باید به این مهم توجه کنیم وقتی یک سیستم قرار است به کل کشور خدمات ارائه دهد کار به مراتب سخت تر است البته که ما در روزهای گذشته بارها سیستم سرورها را تست کردیم و زیر بار فشار مضاعف قرار دادیم تا بتوانیم باگ ها و مسائل را مرتفع کنیم که البته خود سیستم هیچ مسئله ای نداشت. اما درگاه های فروش مربوط به بخش خصوصی بودند و Done شدند.

وی درباره علت اختلال در سامانه سیستم فروش برای دقایقی گفت: در ساعات اولیه مورد حمله سایبری قرار گرفتیم و تدابیر امنیتی فنی را در نظر گرفتیم تا مشکل مرتفع شد. گزارش هایی که در اختیار داریم مشکل مرتفع شد و توانستیم به مخاطب خدمات ارائه دهیم.

**شرایط کرونا باعث اجرایی شدن پلن های مختلف بود

علیزاده درباره مسائل پیش آمده شرح داد: به دلیل شرایط کرونا ما پلن های مختلفی داشتیم در ابتدا که تصمیم بر این بود که بخش داوری اجرا گردد .پلن دوم نمایش فیلم ها برای اصحاب رسانه و صاحبان آثار و نشست خبری برای فیلم ها در نظر گرفته شد و پلن سوم اکران مردمی پیش بینی شده بود. شرایط کار سال جاری به دلیل شیوع کرونا استیبل نبود به همین دلیل مسائلی را برای ما فراهم آورد.

**مخاطب مجبور به خرید بلیت سری جشنواره نیست

وی در خاتمه تاکید نمود: به این مهم توجه کنیم که وقتی سیستم جامع قرار است به سینمای کشور خدمات ارائه دهد مسائل پیش آمده درباره این کار مهم قابل قبول است. نکته حایز اهمیت دیگر این که هر سال مخاطب مجبور به خرید سری بلیت جشنواره بود و شاید بعضی از آثار را علاقمند به دیدن نبودند اما مجبور به خرید بود اما سال جاری شرایطی فراهم شده است که مخاطبین فیلم های انتخابی و مورد نظر خود را خریداری کنند و امکان دیده شدن آثار برای افراد بیشتری فراهم می گردد.

**اقبال مخاطب خوب است

مدیر اجرایی جشنواره آخرین آمار خرید بلیت توسط مخاطبان را گفت و گفت: مسائل همان شب گذشته حل شد و هر ساعت ما اطلاعات را در اختیار علاقمندان قرار می دهیم. تا به امروز اقبال مخاطبان بسیار خوب بوده و 48 هزار بلیت آثار با توجه به محدودیت سالن های نمایش (ظرفیت 30 درصدی) فروش رفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1766

به "حمله سایبری به سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سایبری به سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید