جذاب ترین انیمیشن های سال 2019 را بشناسید

به گزارش بیباپ، چرا انیمیشن های سینمایی همواره پیروز هستند؟ چون داستان سرگرم کننده شان را با جذابیت های خیره کننده به نمایش می گذارند. همین فرمول ساده برای دوست داشتن هر انیمیشنی که آن را رعایت کند، کافی است. اگرچه بسیاری از عناوین نمی توانند به پرداختن به همین راه حل بی دردسر بپردازند اما نمونه هایی که بدون ایراد ساخته شده اند، می توانند تا سال ها در خاطراتمان ثبت شوند. سال 2019 هم یکی از جذاب ترین سال های دنیای انیمیشن بود. نه تنها با قسمت پایانی تعدادی از خاطره انگیزترین عناوین روبرو شدیم، بلکه فرصتی فراهم شد تا با متفاوت ترین انیمیشن های چند سال اخیر هم آشنا شویم. بنابراین اگر هنوز هیچکدام از انیمیشن های سال 2019 را تماشا نکرده اید، این لیست به شما یاری می نماید تا بهترین ها را انتخاب کنید.

جذاب ترین انیمیشن های سال 2019 را بشناسید

(شیر شاه) The Lion King

شیر شاه برای بیشتر عاشقان انیمیشن، یکی از محبوب ترین داستان ها را دارد. داستان توله شیری که در خانواده سلطان جنگل به جهان می آید اما زندگی آن گونه که او انتظارش را دارد، پیش نمی رود. در سال 2019 نسخه سه بعدی و متفاوت این انیمیشن اکران شد و موفقیت های عظیمی را کسب کرد. داستان نسخه سه بعدی که کیفیت خیره کننده ای دارد، تقریبا هیچ تفاوتی با نمونه های قدیمی ندارد اما تماشای دوباره شیر شاه، همواره لذت بخش است و حالا که بیشتر از همواره شبیه به واقعیت شده، لذت بخش تر.

(پرندگان خشمگین 2) Angry Birds 2

پرندگان خشمگین بیشتر به دلیل بازی های موبایلشان شهرت بسیار زیادی دارند. اما در سال 2016، پس از پخش چندین انیمیشن سریالی، نخستین انیمیشن سینمایی این شخصیت ها اکران شد. پس از سه سال، قسمت دوم انیمیشن سینمایی پرندگان خشمگین به بازار سینما بازگشت تا به طرفداران این پرنده های دوست داشتنی یادآوری کند که هنوز هم می توان با صدای جیغ و داد آن ها سرگرم شد. منتقدان قسمت دوم پرندگان خشمگین را بیشتر از قسمت اول دوست داشتند.

(یخ زده 2) Frozen 2

خواهران السا و آنا پس از شش سال دوباره به سینماها بازگشتند. یخ زده در دومین قسمت، هنوز فاصله زیادی با بیشتر انیمیشن های هم رده اش دارد اما بسیاری از منتقدان اعتقاد دارند از آن چه شش سال پیش اکران شد، ضعیف تر است. اما برای بچه هایی که با قسمت اول فیلم حسابی خاطره سازی نموده اند، قسمت دوم هم تفاوت خاصی با آن چه شش سال پیش دیده اند، ندارد.

(کلاوس) Klaus

یکی از بهترین انیمیشن های سال 2019، متعلق به کشور اسپانیاست. شاید سال ها از دورانی که انیمیشن های دوبعدی هنوز جذابیت داشتند، گذشته است. اما کلاوس با یک داستان خلاق، همه ضعف های انیمیشنی اش را پوشش می دهد. داستان این انیمیشن که محدود به کریسمس و بابانوئل است، داستان ظهور عید سال نو مسیحیان را از دریچه جذابی روایت می نماید.

(تربیت اژدها 3) How to Train Your Dragon 3

یکی از مجموعه انیمیشن هایی که در سال 2019 به سرانجام رسید، تربیت اژدها بود. مجموعه ای که در سال 2010 با اکران قسمت نخست شروع شد و حالا پس از 9 سال به سرانجام خط رسیده است. سرانجام بندی جذاب این انیمیشن، برای بسته شدن پرونده نسخه های سینمایی آن کافی بود. اما اگر هنوز هم دوست دارید از داستان تربیت اژدها لذت ببرید، می توانید به سراغ انیمیشن های سریالی این مجموعه بروید. شاید جالب باشد که بدانید تربیت اژدها براساس مجموعه کتاب هایی به همین نام ساخته شده است.

(خانواده آدامز) The Addams Family

داستان های مصور خانواده آدامز در سال 1938 شکل گرفتند. در طول هشتاد سال محبوبیت این داستان های مصور، سریال ها و انیمیشن های جذابی از آن ساخته شده است. اما موفقیت مدل 2019 آن به حدی بود که حالا می دانیم در سال 2021 باید منتظر قسمت جدید آن باشیم. داستان این انیمیشن عجیب و خاطره انگیز درباره خانواده ای جادویی است که سبک زندگی متفاوتی دارند.

(داستان اسباب بازی ها 4) Toy Story 4

سرانجام یکی از خاطره انگیزترین انیمیشن های تاریخ سینما، به اندازه شروع آن شیرین و دوست داشتنی بود. داستان وودی و دوستانش که در تعامل با بچه ها هزاران ماجراجویی کوچک و عظیم را تجربه نموده اند، حالا به سرانجام رسیده و شاید تلخی آن را بعدها درک کنیم. با این حال مجموعه انیمیشن های داستان اسباب بازی ها، برای همواره در خاطرات ما ثبت می شوند. در قسمت چهارم، وودی، عروسک گاوچران، باید یک تصمیم مهم بگیرد. تصمیمی که اگر اشکمان را جاری نکند، قطعا می تواند احساساتمان را تحت تاثیر قرار دهد.

در این زمینه بخوانید:

متفاوت ترین انیمیشن های والت دیزنی که شاید آن ها را ندیده اید!

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1476

به "جذاب ترین انیمیشن های سال 2019 را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذاب ترین انیمیشن های سال 2019 را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید