تیم ملی وزنه برداری نوجوانان به مسابقات جهانی مالزی اعزام می گردد

به گزارش بیباپ، رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: با برنامه ریزیهای اجرا شده تیم ملی وزنه برداری نوجوانان هفته آینده به مسابقات جهانی مالزی اعزام می گردد.

تیم ملی وزنه برداری نوجوانان به مسابقات جهانی مالزی اعزام می گردد

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل٬ علی مرادی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت وزنه برداری استان اردبیل گفت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته تیم ملی وزنه برداری نوجوانان هفته آینده به مسابقات جهانی مالزی اعزام می شوند و در این زمینه تمهیدات لازم صورت گرفته است تا ملی پوشان وزنه برداری بتوانند افتخار بزرگی برای کشور کسب نمایند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای حضور تیم ملی وزنه برداری در رده های مختلف برای کسب افتخارات زیاد توسط فدراسیون صورت گرفته است٬ اضافه نمود: درخشش تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات المپیک و پارالمپیک بسیار خوب بود و ما به وزنه برداران و ملت ایران که توانستند این عنوان را برای کشورمان کسب نمایند٬ تبریک می گوییم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: یکی از اولویتهای اساسی فدراسیون وزنه برداری برگزاری آموزشهای لازم وزنه برداری در سطح مربیان است که در این زمینه انتظار می رود برنامه های آموزشی تداوم یابد تا بتوانیم استعدادهای ورزش وزنه برداری در کشور را تقویت کنیم.

مرادی اعلام کرد: هم اکنون برنامه ریزی منسجمی برای رشد و توسعه ورزنه برداری در کشور فراهم شده است و تیم وزنه برداری نیز زیر نظر سجاد انوشیروانی مربی اردبیلی تمرینات و اردوهای منظمی را پشت سر گذاشته است تا بتواند در المپیکها و مسابقات بعدی افتخارات بسیاری را کسب کند.

وی توضیح داد: برنامه ریزی برای المپیک 2020 از همین الان توسط فدراسیون وزنه برداری آغاز شده و امیدواریم بتوانیم با حضور چهره های درخشان در مسابقات المپیک بعدی مدالهای رنگارنگی را کسب کنیم که این امر دور از انتظار نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 530

به "تیم ملی وزنه برداری نوجوانان به مسابقات جهانی مالزی اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی وزنه برداری نوجوانان به مسابقات جهانی مالزی اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید