تیموریان: می خواهیم فوتبال منطقی برابر عمان انجام دهیم

به گزارش بیباپ، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در وهله اول می خواهیم فوتبال منطقی و روبه جلویی را مقابل عمان و تماشاگرانش به نمایش بگذاریم و بعد از آن به دنبال نتیجه باشیم.

تیموریان: می خواهیم فوتبال منطقی برابر عمان انجام دهیم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آندو تیموریان در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی ایران برابر عمان در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا به نوبه خودم و دیگر بازیکنان تیم ملی به خانواده نوروزی، همسر، خانواده اش و جامعه فوتبال و پرسپولیس تسلیت می گویم. امیدوارم که روح هادی شاد باشد و خانواده او از این پس خوب و شاد باشند.

کاپیتان تیم ملی درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: ما تمرینات خوبی را در دبی پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با عمان در مسقط هستیم. عمان تیم خوبی است که سرمربی اش چهار سال است در این تیم کار می نماید. مطمئناً در کشور عمان و مقابل تماشاگران این تیم فوتبال خوبی انجام خواهیم داد. بدون شک عمانی ها به فکر صعود از گروه هستند، همان طور که ما هم به فکر صعود به دور دوم هستیم.

وی توضیح داد: در وهله اول می خواهیم فوتبال منطقی و رو به جلویی را مقابل عمان و تماشاگرانش به نمایش بگذاریم و بعد از آن به دنبال نتیجه باشیم. برای عمان احترام زیادی قائم هستیم و می دانیم که بازیکنان خوبی دارد و به صعود به دور بعدی فکر می نماید، اما بازیکنان ایران نیز همگی آماده هستند. فوتبال را نمی توان از قبل پیش بینی کرد، اما می خواهیم بازی خوب و قدرتمندانه ای را ارائه کنیم و به فکر برنده شدن هستیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 499

به "تیموریان: می خواهیم فوتبال منطقی برابر عمان انجام دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیموریان: می خواهیم فوتبال منطقی برابر عمان انجام دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید