توقف تراکتور مقابل شهرخودرو، پیروزی فولاد برابر نساجی با تک گل پاتوسی

به گزارش بیباپ، خبرگزاری خبرنگاران- ملاقات تیم های تراکتور و شهر خودرو با قضاوت سید رضا مهدوی شروع شد در نهایت بدون باز شدن دروازه ای با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

توقف تراکتور مقابل شهرخودرو، پیروزی فولاد برابر نساجی با تک گل پاتوسی

به گزارش خبرنگاران، تیم های تراکتور تبریز و شهر خودرو مشهد در یکی از حساس ترین بازی های هفته نهم از فصل 1399/1400 به مصاف هم رفتند. ملاقاتی که امتیاز آن می توانست به کار هر دو تیم بیاید اما در نهایت با تساوی بدون گل به سرانجام رسید. این بازی به معنی واقعی دقایقی سرد و دقایقی گرم بود. هر چند در مجموع بازیکنان تراکتور می توانستند با کمی دقت یکی دو بار دروازه شهرخودرو را باز نمایند اما این اتفاق نیفتاد تا آنها نتوانند از موقعیت هایی که به دست آوردند استفاده نمایند. آنها هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم می توانستند توپ را به دروازه شهرخودرو برسانند اما در در نهایت این اتفاق نیفتاد. البته در سوی دیگر باید به شهرخودرویی ها نیز اشاره نمود. آنها که با تمایل کسب یک امتیاز پا به این بازی گذاشته بودند در نهایت به هدف خود رسیدند. البته در این میان آنها یکی دو بار دروازه تراکتوری ها را تهدید نمایند که البته یاران رحمتی هم پیروز به این کار نشدند.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، وفا هخامنش، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، سعید مهری(75 مسعود شجاعی)، حمید بوحمدان، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه(43 محمد قنبری)، مهدی تیکدری و محمد عباس زاده(85 مهدی ببری)

سرمربی تراکتور: مسعود شجاعی

ترکیب شهرخودرو:

سعید جلالی راد، فرشاد فرجی، علی نعمتی، حسن جعفری، رضا یزدان دوست، امیرحسین کریمی، محمدعرفان معصومی، اکبر صادقی(89 علی طاهران)، وحید محمدزاده(61 روح الله سیف اللهی)، امین قاسمی نژاد و حسین مهربان(82 احمد الجبوری)

سرمربی شهرخودرو: سید مهدی رحمتی

دقیقه 5 - در این دقیقه اولین حمله تراکتوری ها روی دروازه شهرخودرو انجام شد.

دقیقه 6 - یاران تراکتور کماکان به حملات خود ادامه می دهند هر چند هنوز به دروازه شهرخودرو نرسیدند.

دقیقه 11 - شوت احسان حاج صفی دروازه جلالی راد را تهدید کرد.

دقیقه 14 - ارسال تراکتوری ها در محوطه جریمه به عباس زاده رسید اما داور به نشانه خطا در سوت خود دمید.

دقیقه 26 - ارسال دیگری از بازیکنان تراکتور با ضربه سر عباس زاده چیزی نمانده تا دروازه شهرخودرو را باز کند که گلر این تیم مانع ورود توپ به دروازه شد.

دقیقه 27 - شوت دیدنی احسان حاج صفی از روی یک ضربه ایستگاهی با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه 37 - یک شوت دیگر دروازه شهرخودرو را تهدید کرد اما آن هم راهی به درون دروازه نیافت.

دقیقه 40 - به هم خوردن تعادل اشکان دژاگه باعث شد تا او نتواند از موقعیتی فوق العاده استفاده کند.

دقیقه 41 - یک موقعیت خوب با حرکت سعید مهری به وجود آمد اما این بازیکن که می توانست با پاس خود عباس زاده را در موقعیتی بهتر قرار دهد این کار را نکرد و اقدام به شوتزنی کرد که جلالی توپ این بازیکن را به کرنر فرستاد.

نیمه اول ملاقات در ساعت 17:31 با سوت داور بدون گل به سرانجام رسید.

نیمه دوم ملاقات از ساعت 17:50 با سوت داور شروع شد.

دقیقه 59 - پاس تودر تراکتوری ها به عباس زاده رسید و این بازیکن نیز با حرکت دیدنی خود ضربه محکمی به سوی دروازه جلالی زد اما این ضربه نیز با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 61 - احسان حاج صفی یک شوت محکم به سوی دروازه حریف فرستاد اما این توپ از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

دقیقه 66 - شوت محکم تیکدری به سوی دروازه شهر خودرو با واکنش جلالی راد از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 79 - ارسال سیف اللهی با ضربه سر معصومی با اختلاف کمی از بالای دروازه تراکتوری ها به بیرون رفت.

دقیقه 3+90 - حرکت تند و تیز و خطرناک تراکتوری ها باعث رسیدن توپ به محوطه شش قدم شهرخودرو شد اما ضربه ببری را را جلالی به کرنر فرستاد.

دقیقه 5+90 - یک فرصت استثنایی در این دقیقه به دست شهرخودرویی ها افتاد اما مهاجم این تیم فرصت تک به تک را از دست داد.

- فولاد خوزستان با گل سه امتیازی پاتوسی پیروز به پیروزی برابر نساجی شد. در چارچوب رقابت های هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 1 بر 0 فولاد به سرانجام رسید. آیاندا پاتوسی در دقیقه 16 گل فولاد را به ثمر رساند. با این نتیجه فولاد 13 امتیازی شد و نساجی نیز 8 امتیازی ماند.

ترکیب فولاد: محسن فروزان، مهران موسوی، وحید حیدریه، عارف آغاسی، مجتبی نجاریان، محمد میری، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی(از دقیقه 67 محمد قاسمی نژاد)، ساسان انصاری، فرشاد احمدزاده(از دقیقه 82 زبیر نیکنفس)، لوسیانو پریرا

ترکیب نساجی: مهرداد طهماسبی، سعید غلامعلی بیگی، مجتبی بیژن، روزبه شاه علیدوست(از دقیقه 80 بهزاد داوودی)، ایوب کلانتری، آرمان قاسمی، کریم اسلامی(از دقیقه 88 علی داوران)، مهرداد بایرامی، حسن نجفی، محمود قائدرحمتی، عرفان گل محمدی(از دقیقه 55 حسین زامهران)

دقیقه 16/ گل برای فولاد / ضربه ایستگاهی از سمت راست برای فولادی ها که پاتوسی توپ را مستقیم به گل تبدیل کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1552

به "توقف تراکتور مقابل شهرخودرو، پیروزی فولاد برابر نساجی با تک گل پاتوسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف تراکتور مقابل شهرخودرو، پیروزی فولاد برابر نساجی با تک گل پاتوسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید