تصویربرداری رد پای شبح به سرانجام رسید

به گزارش بیباپ، ساخت سریال رد پای شبح به کارگردانی امیرحسین عنایتی که در ژانر پلیسی اجتماعی ساخته شده است، به پایان رسید.

تصویربرداری رد پای شبح به سرانجام رسید

به گزارش گروه فرهنگی دانشجو، اواخر اردیبهشت ماه بود که از سوی روابط عمومی پروژه خبر ساخت سریال تلویزیونی رد پای شبح نوشته حسین مومنی، تهیه کنندگی رضا وفاداری و کارگردانی امیرحسین عنایتی آمد.

حال جدیدترین خبر ها از این پروژه حاکی از آن است که تصویربرداری سریال که در اصفهان و شیراز صورت گرفته، به پایان رسیده است.

شهرام عبدلی، مهدی صبایی، لیلا برخورداری، جمشید جهانزاده، مختار سائقی، بهرام ابراهیمی، رابعه اسکویی، هلن جوکار، احسان طالب زاده، احمد مقامی دوست و ندا ممتاز بهاری و علیرضا وفاداری هنرمندان خردسال از جمله بازیگران رد پای شبح هستند.

این سریال که در ژانر پلیسی اجتماعی فراوری شده است، داستان زندگی پدر و دختری را روایت می نماید که ورزش رزمی پیشه آن ها بوده، اما اتفاقاتی که طی چند سال گذشته در زندگی آن ها رقم خورده باعث شده تا به جهت باند های پخش مواد مخدر وارد شوند.

گروه سازنده این روز ها مشغول انجام مراحل فنی هستند، اما هنوز مشخص نیست که این سریال قرار است از کدام شبکه روی آنتن برود.

به گفته روابط عمومی کار، این سریال در هفت قسمت و برای پخش از شبکه های سراسری در هفته ناجا ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1995

به "تصویربرداری رد پای شبح به سرانجام رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصویربرداری رد پای شبح به سرانجام رسید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویربرداری رد پای شبح به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید