تایباد نیاز جدی به راه اندازی یک جایگاه سوخت سی.ان.جی دارد

به گزارش بیباپ، خبرنگاران/خراسان رضوی شهردار تایباد گفت: با توجه به افزایش قیمت سوخت بنزین و تک نرخی شدن آن مالکان خودرو از سوخت سی.ان.جی استقبال بیشتری کرده اند و با وجود اینکه شهروندان شهرهای کاریز و مشهدریزه نیز برای سوخت گیری از جایگاه CNG شهر تایباد استفاده می کنند نیاز است یک جایگاه دیگر نیز راه اندازی شود.

تایباد نیاز جدی به راه اندازی یک جایگاه سوخت سی.ان.جی دارد

ایوب سیدالحسینی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کنونی حق مسلم شهفرایندان است تا از هزینه های گزاف جلوگیری کنند، افزایش قیمت بنزین مردم را روانه صف های طولانی جایگاه سوخت سی.ان.جی کرده و این عامل علاوه بر مسائل روانی وقت افراد را هدر می دهد.

وی ادامه داد: استفاده مکرر از پمپ های گاز سبب خرابی و از کار افتادگی می گردد که همین امر منجر به تعطیلی های پی در پی جایگاه شده و نارضایتی شهفرایندان را در بر دارد.

سیدالحسینی با توضیح اینکه قطعات پمپ های سوخت گیری تولید خارج می باشند، اظهار داشت: بازسازی و تامین قطعات فرسوده در جایگاه های CNG با وجود تحریم ها، کار پرهزینه و دشواری است و به دلیل اینکه جایگاه سوخت ملزم به رعایت نکات استاندارد است گاهی به دلیل عدم تامین قطعات مجبور به تعطیلی موقت جایگاه سوخت خواهیم شد.

وی عنوان کرد: برای رفع نیاز مردم در شرایط بحرانی اقتصادی راه اندازی یک جایگاه سی.ان.جی دیگر امری ضروری به شمار می رود و اگر چنانچه سرمایه گذاری در این زمینه قصد مشارکت و همکاری داشته باشد بی شک استقبال خواهد شد.

شهردار تایباد همچنین در ادامه با توجه به مسائل منتشر شده در فضاهای مجازی در خصوص المان ها و آب نماهای شهری اظهار کرد: بی شک زیبایی محیطی در شهر از وظایف شهرداری ها به شمار می رود و تمام اقداماتی که در این راستا صورت می گیرد با اخذ مجوزها و تایید مصوبات کمیسیون هاست.

وی توضیح داد: ساخت المان ها پس از طی کردن مراحل قانونی به پیمانکار تحویل داده می گردد و در تمام این مدت کارشناسان شهرداری بر فرایند کار نظارت کامل دارند و چنانچه نواقصی در کار باشد از طریق کارشناسان به پیمانکار اعلام می گردد.

سیدالحسینی اظهار داشت: از شهفرایندان توقع داریم در حفظ اموال عمومی تلاش بیشتری داشته باشند زیرا ضربه زدن به زیبایی شهر علاوه بر نابودی محیطی هزینه های گزافی را برای شهرداری در بر دارد.

شهردار تایباد همچنین در خصوص آبیاری فضای سبز در تایباد بیان کرد: 50 درصد آبیاری فضای سبز در این شهر از طریق لوله گذاری با آب غیر شرب انجام می گردد و در صدد آن هستیم تا 50 درصد باقیمانده را نیز به این شبکه متصل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1366

به "تایباد نیاز جدی به راه اندازی یک جایگاه سوخت سی.ان.جی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایباد نیاز جدی به راه اندازی یک جایگاه سوخت سی.ان.جی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید