تاریخ عرضه مدل 5G گلکسی اس 10 اعلام شد

به گزارش بیباپ، به زودی گلکسی اس 10 پلاس مقام قدرتمندترین گوشی این شرکت را به مدل 5G اس 10 واگذار می نماید. طبق اعلام شرکت سامسونگ، این شرکت گوشی موردنظر را در تاریخ 5 آوریل روانه بازار می نماید. قبلا گفته می شد مدل 5G گلکسی اس 10 در ماه جاری عرضه می گردد که به دلایلی تاریخ عرضه آن به تعویق افتاده است. شبکه 5G برای اولین بار در کشور کره جنوبی به طور گسترده عملیاتی می گردد و این گوشی هم در ابتدا در بازار این کشور عرضه می گردد.

تاریخ عرضه مدل 5G گلکسی اس 10 اعلام شد

مدل 5G گلکسی اس 10 در آمریکا به عنوان گوشی اختصاصی اپراتور مخابراتی Verizon به دست کاربران خواهد رسید. سامسونگ برای این گوشی برنامه پیش فروش ندارد ولی افرادی که گوشی مذکور را در بین تاریخ های 5 تا 16 آوریل خریداری نمایند، هدفون گلکسی باد سامسونگ هدیه داده می گردد و در کنار آن می توانیم به تخفیف 50 درصدی برای خرید شارژر بی سیم و طرح رایگان تعویض نمایشگر تا یک سال اول پس از خرید اشاره کنیم. ضمناً باید خاطرنشان کنیم که فاز اول شبکه 5G اپراتور Verizon در آمریکا از تاریخ 11 آوریل عملیاتی می گردد.

در حال حاضر، هنوز سامسونگ قیمت این گوشی را برای بازار آمریکا اعلام نکرده ولی از آنجایی که در کره جنوبی با قیمت 1332 دلار به فروش می رسد، قیمت آن در آمریکا هم به احتمال زیاد در همین حوالی خواهد بود.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 183

به "تاریخ عرضه مدل 5G گلکسی اس 10 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه مدل 5G گلکسی اس 10 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید