بیانیه انتقادآمیز رونالدو علیه فرانس فوتبال در آستانه معرفی برنده توپ طلا

به گزارش بیباپ، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در آستانه معرفی برنده توپ طلای سال 2021 به اظهارات سردبیر فرانس فوتبال به عنوان متولی اهدای این جایزه واکنش نشان داد.

بیانیه انتقادآمیز رونالدو علیه فرانس فوتبال در آستانه معرفی برنده توپ طلا

به گزارش خبرنگاران، اظهارات جنجالی اخیر پاسکال فره سردبیر نشریه فرانس فوتبال که در ابتدای هفته جاری مدعی شد کریستیانو رونالدو تا زمانی که بیشتر از لیونل مسی توپ طلا ببرد بازنشسته نخواهد شد، واکنش ستاره پرتغالی منچستریونایتد را به همراه داشت.

فره در گفت و گو با شبکه DAZN گفت: رونالدو فقط یک انگیزه دارد و آنهم این است که با تعداد توپ طلاهای بیشتری نسبت به مسی بازنشسته گردد و من این را می دانم، چون خود او به من گفته است.

رونالدو به اظهارات سردبیر فرانس فوتبال به عنوان متولی اهدای توپ طلا واکنش نشان نداد و صبر کرد تا درست در آستانه شروع برگزاری مراسم معرفی برترین بازیکن دنیا از سوی این رسانه، جواب او را بدهد. ستاره پرتغالی که در این مراسم حضور نخواهد داشت، در صفحه اینستاگرامش با رد ادعای فره نوشت: نتیجه مراسم امروز شرح خواهد داد که چرا پاسکال فره هفته گذشته این حرف ها را زد، وقتی که مدعی شد من به او گفته ام تنها انگیزه ام این است که با توپ طلاهای بیشتر نسبت به لیونل مسی بازنشته شوم. پاسکال فره دروغ گفت. او از نام من برای انداختن نام خودش بر سر زبان ها و تبلیغ برای نشریه ای که برایش کار می نماید، استفاده کرد. اینکه فرد مسئول اهدای چنین جایزه معتبری اینگونه دروغ می گوید، غیرقابل قبول و یک نوع بی احترامی مطلق نسبت به کسی است که همواره برای فرانس فوتبال و توپ طلا احترام قائل بوده است. او اما امروز یک دروغ دیگر هم گفت، وقتی که غیبت مرا در این مراسم به قرنطینه ای که وجود خارجی ندارد، ربط داد.

رونالدو در ادامه بیانیه اش نوشت: من همواره بر اساس روحیه ورزشکاری و بازی جوانمردانه ای که سرلوحه حرفه بازیگری ام از ابتدا تا به امروز بوده است، به آنهایی که برنده توپ طلا شده اند تبریک گفته ام و این کار را هم می کنم، چون هرگز با هیچ کسی دشمنی نداشته ام. من همواره در پی موفقیت خودم و باشگاهی که برای آن بازی نموده ام، بوده ام. من همواره برای دل خودم و برای آنهایی که دوستم دارم پیروز می شوم، نه اینکه آنهایی که مقابلم هستند را شکست دهم. بزرگترین انگیزه حرفه ام هم کسب عناوین قهرمانی در رده های ملی و بین المللی برای باشگاه هایی که در آنها بازی نموده ام و برای تیم ملی کشورم بوده است. بزرگترین انگیزه حرفه من تبدیل شدن به یک الگو برای تمام آنهایی است که می خواهند یک فوتبالیست حرفه ای شوند یا شده اند. بزرگترین هدف حرف من طلاکوب کردن نامم در تاریخ فوتبال است. در خاتمه می خواهم بگویم که تنها چیزی که روی آن تمرکز دارم، بازی بعدی منچستریونایتد و همه آن چیزهایی است که در کنار هم با هم تیمی هایم و با طرفداران مان هنوز می توانیم در این فصل کسب کنیم. بقیه چیزها؟ بقیه چیزها فقط بقیه چیزها هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2211

به "بیانیه انتقادآمیز رونالدو علیه فرانس فوتبال در آستانه معرفی برنده توپ طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه انتقادآمیز رونالدو علیه فرانس فوتبال در آستانه معرفی برنده توپ طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید