بهترین مسیرهای طبیعت گردی در چین

به گزارش بیباپ، مسیرهای طبیعت گردی در چین

مسیرهای طبیعت گردی در چین به کسانی که در تعطیلات ماجراجویانه به دنبال مسیرهای متفاوت و هیجان انگیز هستند سفرهایی انرژی بخشی را هدیه می دهد. چین با وسعت پهناورش بهترین جاذبه ها را برای تماشا و تجربه گردشگران دارد. با طبیعت گردی در چین است که می توانید با تماشای کوه های باشکوه، رودخانه ها و سواحل افسانه ای و میراث تاریخی و فرهنگی تجربه های هیجان انگیزی پیدا نمایند. تا به حال به بهترین مسیرهای طبیعت گردی در چین فکر نموده اید؟ کنجکاو شده اید که کمی با آن ها آشنا شوید تا در سفر بعدی به این کشور کوله بار سفر ببندید و طبیعت چین را طور دیگری بشناسید. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا شما را با این مسیرها آشنا کنیم.

بهترین مسیرهای طبیعت گردی در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

رودخانه لی و حومه یانگشو (Li River and Yangshuo Countryside)

شهر گولین با چشم اندازهای خیره نماینده و آثار ارزشمند فرهنگی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای همه مردم جهانست. مطمئنا سفر به گولین با طبیعت گردی در اطراف رودخانه لی کامل می گردد، رودخانه ای که طبیعتی دلفریب و آب و هوایی رویایی را به این منطقه داده است. رودخانه لی در بین مناطق یانگدی تا زینگ پینگ از میان قله ها، بیشه های بامبو و چشم اندازهای خیره نماینده می گذرد و خیال انگیز ترین بخش طبیعت گردی در اطراف رودخانه را می سازد. در حومه یانگشو زیبایی های طبیعی به همراه زندگی ساده و بی آلایش روستایی طبیعت گردی ای آرامش بخش را برایتان رقم می زند.

دیوار بزرگ چین (The Great Wall)

نظرتان با طبیعت گردی بر روی دیوار چین چیست؟ خیلی هیجان انگیز است که بر روی یک دیوار باستانی و تاریخی که از عجایب جهانست راه بروید و محو طبیعت بکر شوید. دیوار بزرگ چین یکی از زیباترین مناظر جهانست، طولانی ترین دیوار جهان در واقع شاهکاری از معماری دفاعی دوره باستان است. راستا پر پیچ و خم این دیوار در قسمت های ناهموار و کوهستانی چشم اندازهای تماشایی خلق نموده است پس بی جهت نیست که این دیوار یکی از عجایب 7 گانه جهانست و در لیست میراث جهانی یونسکو واقع شده است. در راستا این دیوار به جاذبه ها و مناظری برمی خورید که بدون شک شما را حیرت زده می نمایند. محبوب ترین قسمت طبیعت گردی بر روی این دیوار قسمت Mutianyu به سمت Jinshaling و قسمت Jinshaling به Simatai است.

کوه زرد (The Yellow Mountains)

این که به یکی از چشم نوازترین کوهستان ها بروید و کوهنوردی کنید می تواند پیشنهاد جالبی برای طبیعت گردی در چین باشد این طور نیست؟ کوه زرد به داشتن چشم اندازهای تماشایی و شگفت انگیز معروف است؛ کاج های افسانه ای، صخره هایی با شکل های عجیب، دریای ابر، چشمه های آب گرم و برف های زمستانی 5 چشم انداز منحصربفرد این کوه هستند که اسم آن را در جهان بر سر زبان ها انداخته اند. کوه زرد همه عناصر جذاب را در خود دارد: راستاهای سخت کوهنوردی، مناظری عجیب که گاه حیرت زده تان می نمایند و در عین حال چشم اندازهایی آرام که آرامش را به شما هدیه می دهند. در کنار همه جذابیت های این کوهستان، روستاهای باستانی ای که در نزدیکی این کوه هستند هم مقصدی مناسب و ایده آل برای کوهنوردان و طبیعت دوستان هستند.

دره Tiger Leaping

این دره یکی از عمیق ترین دره های جهانست و راستا خوبی در بالای رود یانگ تسه دارد بر روی این راستا از جوش و خروش رودخانه در امان هستید و بعد از کمی پیاده روی به اقامتگاه های ارزانی می رسید که می توانید برای اقامت کوتاه مدت و استراحت روی آن ها حساب کنید. چشم اندازهای این دره تماشایی است برای همین خیلی ها آن را یکی از مهمترین راستاهای طبیعت گردی در چین می دانند اما خبر خوبی برایتان داریم با اینکه اینجا یکی از شناخته شده ترین راستاهاست اما چندان شلوغ نیست. این دره 17 کیلومتر طول دارد و به سه بخش مختلف تقسیم می گردد. عمق این دره 210 متر است و در طول راستا با چالش هایی که پیش رویتان قرار می دهد طبیعت گردی را از یکنواختی در می آورد و به آن هیجان می دهد.

چمنزار هولونبویر (Hulunbuir Grassland)

تا به حال در چمنزارهای چین بوده اید؟ بیشتر این چمنزارها در زمین های مسطحی هستند که آسمانش آبی است و هوایش تمیز. نفس عمیق کشیدن و لذت بردن از هوای تازه تجربه خارق العاده اینجاست که در تابستان های چین نصیبتان می گردد. این چمنزار در شمال شرقی شهر هولونبویر واقع شده است و در زمینی به وسعت 250 هزار کیلومتر مربع گسترده شده است. از آنجایی که به خوبی محافظت می گردد یکی از زیباترین و در عین حال حیرت آورترین چمنزارهای چین است. در فصل تابستان علفزارها، سرسبز و انبوه هستند و تماشای غروب خورشید در افق و تلولو طلایی آفتاب بر روی چمن ها از آن تصاویر نابی است که هر جایی گیرتان نمی آید و می تواند تجربه ای جادویی و شگفت انگیز برای هر طبیعت گردی باشد.

چمن زارهای کوه Qilian

این چمنزار در 120 کیلومتری شهر گانژوو و در دامنه کوه Qilian واقع شده است. در این راستا طبیعت گردی در فصل های مختلف سال نمایش های قومی و قبیله ای زیادی اجرا می گردد که تماشای آن ها جالب توجه است. مراسمی مثل کشتی و تیراندازی با کمان از محبوب ترین مسابقاتی هستند که در این محل انجام می شوند و می توانید در هنگام استراحت آن ها را تماشا کنید. نکته ای که باید در طبیعت گردی در میان علفزارها بدانید این است که تفاوت دمای شب و روز بسیار قابل توجه است پس باید هم لباس گرم و هم لباس سرد همراه داشته باشید.

کوه تای (Mount Tai)

این کوه در شرق چین و در استان شاندونگ واقع شده است. خیلی از پادشاهان باستانی چین بر روی این کوه مراسم خاص مذهبی انجام می دانند چون این کوه نمادی از صلح و رفاه بود. طبیعت گردی بر روی این کوه نه تنها چشم اندازهایی بدیع را به شما نشان می دهد بلکه آثار تاریخی زیادی را هم سر راهتان می گذارد که اگر کمی علاقه به تاریخ داشته باشید حتما از دیدن آن ها به وجد می آیید.

منبع: chinahighlights.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 415

به "بهترین مسیرهای طبیعت گردی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مسیرهای طبیعت گردی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید