با این کارها بهترین شب زندگیتان را در شانگهای بسازید

به گزارش بیباپ، یک شب تفریح و هیجان در شانگهای

شانگهای در شب یکی از هیجان انگیزترین کلان شهرهای دنیا است. تور شانگهای بدون تفریحات شبانه کامل نخواهد بود. ما در اینجا فهرست 10 تجربه جذابی که نباید در شب های رنگارنگ شانگهای از دست بدهید را آورده ایم. با خبرنگاران همراه باشید تا این تجربه های لذت بخش شبانه را در شانگهای تجربه کنیم.

با این کارها بهترین شب زندگیتان را در شانگهای بسازید

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

در هنگام غروب، منطقه تفریحی باند به نحو چشم نوازی نورپردازی می شود

بناهای تاریخی مربوط به دوره استعماری در سرتاسر گردشگاه باند مسحور کننده است. در طول جهت رودخانه هوانگ پو آسمان خراش های بسیاری وجود دارد؛ از جمله برج مروارید شرق (Oriental Pearl) که رنگ نور آن دائما تغییر می نماید. چندین قایق بر روی رودخانه هستند که آنها هم نورپردازی شده اند. قدم زدن در جهت رودخانه و تحسین خط افق چشم نواز شانگهای، روشی دلپذیر برای سپری کردن شب است. می توان در روز هم در همین جهت پیاده روی کرد .

قایق سواری بر روی رودخانه هوانگپو

رودخانه هوانگپو شهر شانگهای را به دو قسمت تقسیم می نماید. پودانگ(ساحل شرقی) و پوکسی(ساحل غربی). بهترین روش برای دیدن نورپردازی شبانه شانگهای با رنگهای خیره کننده اش طی کردن جهت هوانگپو با قایق است. چندین نوع گشت زنی با قایق وجود دارد که شما می توانید یک گشت نیم ساعته تا سه و نیم ساعته انتخاب کنید. شما در حین قایق سواری می توانید شاهد تضاد زیبایی بین بناهای کلاسیک اروپایی و آسمان خراش های سربه فلک کشیده مدرن در دو سوی رودخانه باشید.

یک نمایش آکروباتیک تماشا کنید

یکی از سرگرمی های شبانه در شانگهای برای توریست ها تماشای نمایش آکروبات بازی است. در سرتاسر شهر چندین سالن نمایش آکروبات وجود دارد مانند : سیرک جهانی شانگهای، سالن مرکز شانگهای و سالن بزرگ هوکسی شانگهای. این نمایش ها با انجام حرکات متنوعی که در آنها انجام می شود مثل ژانگولر، بالانس، حرکات آکروباتیک و راه رفتن روی طناب های مرتفع خیره کننده است. این نمایش های جذاب شب شادی را برای شما می سازد.

قدم زدن و خرید در خیابان نانجینگ

خیابان نانجینگ با مراکز خرید سر به فلک کشیده، مغازه های قدیمی و غذاخوری های سنتی خود، شلوغ ترین مرکز خرید در شانگهای است. با فرارسیدن شب، این خیابان چراغانی و پر از خریداران و جهانگردان می شود. اگر تنها قصد قدم زدن در خیابانهای شلوغ شانگهای را دارید یا می خواهید در رستوران ها شام بخورید اینجا جای مناسبی برای پیدا کردن همه چیز در یک خیابان است.

شانگهای را از فراز مرکز تجارت جهانی شانگهای ببینید

مرکز تجارت جهانی شانگهای واقع در منطقه پودونگ در جهت رودخانه هوانگپو یکی از بهترین مکانها برای دیدن شانگهای در شب است. در طبقات 94 و 97 و 100 سه مکان برای مشاهده شهر وجود دارد. چشم انداز طبقه صدم بیشتر توصیه می شود. زیرا یک گالری با 55 متر طول و یک پل هوایی شیشه ای در این طبقه هست که می توانید از آنجا تمام منظره پایین را مشاهده کنید.

در یک رستوران در زینتیاندی استراحت کنید

در شیکومن واقع در منطقه زینتیاندی مجموعه ای از خانه های قدیمی سنگی و چندین رستوران غربی وجود دارد. این جا به ویژه در شبها پس از غروب که چراغ های خیابانها روشن می شود، دیدنی است. در این منطقه تاریخ، فرهنگ و البته جشنواره بزرگی از غذا و نوشیدنی ها به زیبایی با هم ترکیب شده اند. شما در اینجا افراد خارجی زیادی می بینید و می توانید یک تجربه اروپایی داشته باشید.

در خیابانهای تیانزیفانگ قدم بزنید

تیانزیفانگ واقع در منطقه ای که قبلا متعلق به فرانسه بوده قطعا ارزش یک بار دیدن را دارد. این منطقه به خاطر ساختمان های سبک شیکومن قدیمی و کوچه های تنگ و باریک آن منحصر به فرد است. کوچه های تو در تو پر از بوتیک های فروش سوغاتی، لباس فروشی ها، نمایشگاهها و فروشگاه های صنایع دستی است. قدم زدن در این کوچه های سنگ فرش شده شما را وادار می نماید که با سرعت کمتری نسبت به خیابان های شلوغ شانگهای قدم بزنید و محو هنر و فرهنگ این شهر شوید.

غذاهای محلی را در بنای مذهبی شهر خدا امتحان کنید

بنای مذهبی شهر خدا، چسبیده به باغ یویوان در شهر قدیم شانگهای واقع است. منطقه اطراف این بنا به خاطر معماری سنتی چینی و غذاهای سنتی متنوع معروف است. این منطقه که در یک جنگل واقعی قرار گرفته است به خاطر داشتن بناهای مذهبی، چادرهای صحرایی، سالن ها و فانوس های آویخته منحصر به فرد است. دکه های خیابانی بسیاری با مجموعه ای از غذاها و اسنک های شانگهای وجود دارد که از آن می توان به کیک خرچنگ، کیک بگونیا و یک نوع پیراشکی گوشت اشاره نمود. همچنین می توانید فروشگاه های زیادی ببینید که بین اجناس خود، صنایع دستی، بدلیجات و آثار هنری بومی هم می فروشند.

شانگهای قدیم را در خیابان قدیم شانگهای کشف کنید

خیابان قدیم شانگهای یا اسم رسمی آن خیابان فنگبنگ جای مناسبی برای کشف وضعیت شانگهای در گذشته است. ساختمان های بسیاری را می توان مشاهده کرد که به عصر سلسله های مینگ و کینگ برمی شود. چند رستوران سنتی، صرافی و چایخانه که قدمتی صد ساله دارند شاهد پیشرفت شانگهای بوده اند. در این خیابان قدم بزنید یا در یک چایخانه استراحت کنید تا فرهنگ و تاریخ شانگهای قدیم را احساس کنید.

در دره شادی شانگهای خوش بگذرانید

اگر با بچه ها سفر می کنید، می توانید، شب هنگام چند ساعتی را در دره شادی بگذرانید. از 28 می تا 7 اکتبر 2016 امکانات تفریحی و حدود 10 شب اجرا با تخفیف ارائه می شود. برنامه شبانه ساعت پنج و نیم عصر هر روز شروع می شود و بهای آن برای هر نفر 100 یوان است.

منبع: www.chinahighlights.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 406

به "با این کارها بهترین شب زندگیتان را در شانگهای بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این کارها بهترین شب زندگیتان را در شانگهای بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید