بام سبز لاهیجان، بر فرازِ کوه هایِ عروسِ شهرهای گیلان (روف گاردن)

به گزارش بیباپ، بام لاهیجان یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار و زیبای شهر لاهیجان در خطه سرسبزِ استان گیلان است. بام سبز بر فراز شیطان کوه در شهر لاهیجان قرار داره و به نمای شهر و دیدنی های لاهیجان مانند: شیطان کوه، استخر لاهیجان و مزارع سرسبز چای در دامنه کوهستان لاهیجان اشراف داره و به بام سبز معروفیت پیدا نموده و هم اکنون از جاذبه های گردشگری گیلان، دیدنی های گیلان و از بام های سرسبز ایران محسوب میشه. بام سبز لاهیجان از یکی از زیبایی های خلقت هستی در جهانه که هر ساله گردشگران زیادی از گوشه و کنار جهان به تماشای این زیبایی ها میرون. بام لاهیجان از مکان های گردشگری لاهیجانه که امکانات تفریحی مناسبی داره و تماشای زیبایی های شهر از بلندترین نقطه شهر به شما پیشنهاد میشه. پس با خبرنگاران همراه باشین تا سفری کوتاه اما شگفت انگیز به این مقصد گردشگری زیبا داشته باشیم...

بام سبز لاهیجان، بر فرازِ کوه هایِ عروسِ شهرهای گیلان (روف گاردن)

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

بام سبز لاهیجان

از زیباترین بام های ایرانه که منظره شگفت انگیزی داره و طبیعت زیباش باعث شده به یکی از مکان های جهانگردی پرجنب و جوش در لاهیجان تبدیل بشه. شهربازی با وسایل تفریحی هیجان انگیز اولین چیزیست که پس از ورود به بام روبرو میشید و در کنار اون کافه رستوران های بی نظیری وجود داره و هم اکنون بام لاهیجان از زیباترین تماشای های گیلان به شمار میاد.

تله کابین لاهیجان

تله کابین احرار از بام سبز تا قله تاج خروس در رفت و آمده که در سال 1384 برای جهانگردان احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفته. تله کابین دارای 33 کابین 6 نفرست و قیمت بلیطش در حال حاضر 18 تومنه که مسیر 1500 متری رو طی میکنه که بین 10 تا 20 دقیقه طول میکشه تا به بالا برسه. تماشای مزارع چای لاهیجان رو از فراز شهر فراموش نکنین. در هنگام تماشای مزارع، نمای شیطان کوه و شهر لاهیجان رو از یاد نبرین. عکس برداری از زیبایی های شهر، در آغوش طبیعت و زمین های کشاورزی خفته در دامنه کوه ها رو فراموش نکنین. به یاد داشته باشین که از لذت بردن زیبایی ها با چشمان خود از گرفتن فیلم و عکس هیجان انگیزتره.

ایستگاه دوم بام سبز لاهیجان

در این ایستگاه آلاچیق های بامزه ای تعبیه شده که میتونید ساعتها با دوستانتون رو بر فراز شهر بگذرونید، اما فراموش نکنین که چادر زدن ممنوعه. منظره ها زیبایی های دشت، مزارع کشاورزی و روستاهای اطراف لاهیجان واقعا از اون نقطه شهر زیباست. جاده های روستایی در طبیعتی سبز مانند رگ های حیات این منطقه هستن. تماشای خانه هایی با شیروانی های رنگارنگ و دشت هایی که تا افق ادامه دارن فراموش نشدنیه و آرامشی وصف نشدنی داره. جالبه بدونید که تله کابین لاهیجان میتونه در هر ساعت هزار جهانگرد رو جابه جا کنه و جالبتر از اون اینه که استخر لاهیجان به دستور شاه عباس صفوی ساخته شده و پیاده رو زیبای کنار آن یکی از مراکز خرید و تفریحی این شهره.

شیطان کوه

در قسمت پایینی بام، شیطان کوه قرار گرفته و آب آبشار از این استخر تامین میشه. آبشار شیطان کوه از جاذبه های جهانگردی گیلان و تماشای های گیلان محسوب میشه که جهانگردان، علاقه زیادی به گرفتنِ عکس یادگاری دارن. اما نباید فراموش کنید به دلیل وقوع حادثه و لغزندگی، فقط از مسیر پلکانی که در میان درختان سبز شیطان کوه که به سمت بام سبز تعبیه شده بهره ببرید. اگر مسافر شهر لاهیجان و استان گیلان هستین حتما از بام لاهیجان تماشا کنید و خاطره ای فراموش نشدنی در فکر خود ثبت کنید.

موقعیت و دسترسی

برای تماشای عروس شهرهای گیلان به استان سرسبز گیلان، شهر زیبای لاهیجان بروید و از فراز کوه ها از تماشای شهر و زیبایی های آن لذت ببرین. اما اگر مسافر این شهر بودین، حتما به روستای شیخانور بروید و از بقعه شیخ زاهد هم تماشا کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2497

به "بام سبز لاهیجان، بر فرازِ کوه هایِ عروسِ شهرهای گیلان (روف گاردن)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بام سبز لاهیجان، بر فرازِ کوه هایِ عروسِ شهرهای گیلان (روف گاردن)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید