انصاری علیه شایعات: وقت جدایی نبود

به گزارش بیباپ، با اینکه شایعات زیادی درباره جدایی محمد انصاری از پرسپولیس و پیوستنش به تراکتورسازی شنیده می شد اما این مدافع خاتمه در جمع سرخ ها ماندنی شد.

انصاری علیه شایعات: وقت جدایی نبود

از صبح امروز (چهارشنبه)وقتی انصاری به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد تا با ایرج عرب جلسه ای برگزار کند، رسانه ها بیشتر درباره جدایی اش می نوشتند تا ماندن.در این میان گفته شد انصاری بندی در قرارداش دارد که می تواند راحت جدا گردد و حتی گرشاسبی به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت اگر بازیکنی بخواهد برود حتما می رود و درگیر قرارداد نخواهد شد.

با این حال در شرایطی که طرفداران پرسپولیس نگران از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان تیم شان در این شرایط حساس بودند عصر امروز(چهارشنبه) خبر آمد انصاری بعد از جلسه با عرب قبول نموده در پرسپولیس بماند.البته فارس در این باره نوشت: انصاری در این جلسه تا حدود زیادی با عرب برای ماندن در پرسپولیس به توافق دست یافت اما هنوز یک اختلاف نظر وجود دارد.مذاکرات هنوز ادامه دارد اما طرفین بر روی یک بند قرارداد فعلا با یکدیگر اختلاف دارند و مذاکرات هنوز در حال اجرا است.

با این وجود ساعتی بعد انصاری در مصاحبه با فارس گفت: بعد از صحبت هایی که با آقای عرب داشتم در نهایت در پرسپولیس ماندنی شدم. باشگاه کاملاً در جریان همه چیز واقع شده است و با صحبت هایی که انجام شد در نهایت تصمیم گرفتم که بمانم.

این مدافع خوش اخلاق و منضبط ادامه داد:همه می دانیم که پرسپولیس روزهای حساسی را پشت سر می گذارد و الان وقت جدایی و رفتن از این تیم نیست. ما روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت و همه با هم باید کوشش کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم چرا که هدف همه ما خرسند کردن طرفداران پرسپولیس است.

انصاری در حاشیه تمرین هم گفت:اختلاف نظرهایی وجود داشت اما باید بپذیریم که شرایط باشگاه خاص است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بخاطر طرفداران بازهم این افتخار را داشته باشیم تا پیراهن پرسپولیس را بپوشیم.

او درخصوص رقم پیشنهادی تراکتورسازی هم گفت: رقم هایی که در رسانه ها مطرح می گردد دقیق نیست. تراکتورسازی تیمی ریشه دار با طرفداران پرشور است. تراکتوری ها کادر فنی و مدیریت خوبی دارند، اما شرایط پرسپولیس خاص است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم کنار این تیم و خانواده خود بمانیم.

مدافع پرسپولیس با اشاره به حمایت طرفداران گفت:طرفداران همواره در شرایط سخت کنار من بودند و از من حمایت کردند. من مدیون آنها هستم. اغلب بازیکنان حفظ شدند و امیدوارم باوجود رفتن برانکو بازهم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

انصاری درخصوص پیشنهاد تیمی از شرق آسیا، گفت:هیچ پیشنهاد رسمی به دست من نرسیده است. در شرایط کنونی تمام تمرکزم روی پرسپولیس است و هیچ صحبتی از پیشنهادهایم ننموده و نمی کنم.

وی درمورد اینکه گفته می گردد گلایه ای از مدیریت باشگاه داشته،گفت:مسائل اقتصادی همواره وجود داشته و ما هم همواره شرایط را درک نموده ایم. مسئولان باشگاه در کوشش هستند تا مسائل را حل نمایند. تیم پرسپولیس بزرگ است و بخاطر نام بزرگش نباید درگیر مسائل اقتصادی باشد. آنها باید منابع اقتصادی خوب پیدا نمایند. ما هم هر یاریی از دست مان برمی آید انجام می دهیم. شرایط باشگاه خاص است و همه باید یاری نمایند و نباید حاشیه سازی کرد.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 251

به "انصاری علیه شایعات: وقت جدایی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری علیه شایعات: وقت جدایی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید