از برگزاری 2 تور گردشگری غیر مجاز به مقصد آبشار شوی جلوگیری شد

به گزارش بیباپ، خبرگزاری مهر/ براساس گزارشات منتشر شده، از برگزاری 2 تور گردشگری غیر مجاز به مقصد آبشار شوی جلوگیری شد.

از برگزاری 2 تور گردشگری غیر مجاز به مقصد آبشار شوی جلوگیری شد

حمیدرضا خادم، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول اظهار کرد: این 2 تور در قالب گروهی 30 نفره در تعطیلات عید فطر قصد رفتن به آبشار شوی را داشتند که به دلیل حفظ نکردن شئونات اسلامی و نداشتن مجوز از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری رسمی و با دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی شهرستان دزفول از برگزاری تور جلوگیری شد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ شئونات اسلامی در برگزاری تورهای گردشگری اضافه نمود: رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی برای اجرای تورهای گردشگری در شهرستان دزفول الزامی است و در صورت بی توجهی، با برخورد قانونی روبرو می شوند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول مطرح کرد: برگزاری تورهای گردشگری فقط با اخذ مجوز از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری رسمی دارای مجوز بند ب و با رعایت استاندارهای تور امکانپذیر است.

خادم بیان نمود: برای برگزاری بعضی تورها با ترفندهای مختلف تبلیغاتی و استفاده از فضای مجازی بدون اخذ مجوزهای رسمی برای فروش خدمات تور به صورت غیرقانونی اقدام می گردد که در صورت مشاهده برگزاری این تورها، بدون چشم پوشی برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول به شماره تماس 42430242 اطلاع رسانی نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2536

به "از برگزاری 2 تور گردشگری غیر مجاز به مقصد آبشار شوی جلوگیری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از برگزاری 2 تور گردشگری غیر مجاز به مقصد آبشار شوی جلوگیری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید