احتمال مشخص مزد کارگران؛ روز آدینه

به گزارش بیباپ، عضو کارگری شورای عالی کار: روز آدینه ساعت 9 صبح جلسه شورای عالی کار برگزار می گردد به احتمال بسیار زیاد رقم نهایی برای افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.

احتمال مشخص مزد کارگران؛ روز آدینه

عضو شورای عالی کار با بیان اینکه سبد معیشت کارگران فردا مشخص می گردد، گفت: روز آدینه جلسه شورای عالی کار برگزار می گردد و به احتمال زیاد رقم نهایی برای افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.

محمدرضا تاجیک در گفت و گو با مهر در خصوص زمان مشخص سبد معیشت کارگران، اظهار کرد: هفته گذشته دولت در خصوص سبد معیشت به جمع بندی رسید این هفته نیز عدد 12 میلیون و 479 هزار و 500 تومان برای سبد معیشت از سوی کارفرمایان و دولت اعلام شد اما گروه کارگری شورای عالی کار این عدد را قبول نداشته و بنابراین فردا جلسه در خصوص مشخص سبد معیشت برگزار می گردد و عدد نهایی اعلام خواهد شد.

عضو کارگری شورای عالی کار اضافه نمود: تاکید نمایندگان کارگران بر مشخص حقوق بر اساس تورم و سبد معیشت است حتی سال گذشته که بالای 50 درصد حقوق کارگران افزایش یافت اما باز هم شاهد عقب ماندگی دستمزد بودیم.

وی ادامه داد: تورم بالای 40 درصد است بنابراین نمی توان افزایش حقوق را با درصدهای پایینی بست.

تاجیک در خصوص اینکه آیا حقوق بالای 20 درصد افزایش خواهد یافت، گفت: با توجه به شرایط موجود و نرخ تورم باید حقوق و دستمزد به میزان کافی افزایش یابد.

عضو کارگری شورای عالی کار توضیح داد: روز آدینه ساعت 9 صبح جلسه شورای عالی کار برگزار می گردد به احتمال بسیار زیاد رقم نهایی برای افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 اسفند 1401 بروزرسانی: 27 اسفند 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2521

به "احتمال مشخص مزد کارگران؛ روز آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال مشخص مزد کارگران؛ روز آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید