آماری از مسافران ایرانی تایلند در سال2014

به گزارش بیباپ، خبرنگاران: یکی از مدیران گردشگری تایلند گفت: در سال 2014 حدود 80 هزار ایرانی به تایلند سفر نموده اند. این درحالی است که با توسعه گردشگری فرهنگی و خانوادگی قصد داریم استقبال ایرانیان از تایلند را بیشتر کنیم.

آماری از مسافران ایرانی تایلند در سال2014

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه سایر رسانه های خبرنگاران، پیش از ظهر روز گذشته هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در محل نمایشگاه بین المللی افتتاح شد.

در حاشیه این نمایشگاه، چالمارسک سورانت مدیر بخش گردشگری خاورمیانه سازمان گردشگری تایلند در جمع خبرنگاران گفت: تایلند به عنوان مقصدی برای گردشگران مسلمان شهرت دارد.

به گفته او، فرودگاه بانکوک به عنوان بهترین فرودگاه دوستدار مسلمانان شناخته شده است: در دسترس بودن غذای حلال، تسهیلات ویژه نمازگزاران و اقامت گاه های متناسب با احتیاج مسلمانان از ویژگی های فرودگاه شهر بانکوک و همچنین مقاصد گردشگری در تایلند است.

سورانت گفت: تایلند کوشش می نماید با حضور در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، گردشگران ایرانی را جذب شهرهای چیانگ مای، هواهین، کوسامویی و کرابی کند. در سال 2014 حدود 80 هزار گردشگر ایرانی به تایلند سفر کردند.

او همچنین گفت که در سال گذشته میلادی تنها 5 هزار تایلندی به ایران سفر نموده اند: بخشی از آنها به شهرهای باستانی ایران مثل شیراز و اصفهان رفتند و بخشی هم که عمدتا مسلمان بودند، به قصد سفر به مشهد و قم به ایران آمدند.

منبع: تابناک

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 570

به "آماری از مسافران ایرانی تایلند در سال2014" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماری از مسافران ایرانی تایلند در سال2014"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید