800 نفر از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

به گزارش بیباپ، مجتبی قنبری در گفت وگو با مهر اظهار کرد: اردوی راهیان نور غرب کشور که در خراسان جنوبی از پانزدهم تیرماه شروع گردیده بود دهم شهریور ماه خاتمه یافت.

800 نفر از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اعلام کرد: در تابستان سال جاری از خراسان جنوبی حدود 800 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور در استان های کردستان و کرمانشاه اعزام شدند.

قنبری ادامه داد: از این تعداد زائر راهیان نور غرب از خراسان جنوبی تعداد 100 نفر دانشجویان دانشگاه های مختلف استان بودند.

وی اضافه کرد: 800 نفر زائر مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب 15 کاروان به این اردوی زیارتی اعزام شدند و 50 نفر از مردم خراسان جنوبی نیز با خودورهای شخصی به این سفر معنوی رفتند.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تنگه مرصاد، یادمان تپه الله اکبر، باشگاه افسران، یادمان بانه، یادمان عملیات پاوه و یادمان بوالحسن ازجمله این یادمان هایی هستند که زائران در آن حضور یافتند.

قنبری یادآور شد: در راستای تأمین امنیت مسافران اردوی راهیان نور غرب کشور اتوبوس هایی که زائران را به مناطق عملیات غرب کشور منتقل کردند قبل از سفر از لحاظ ایمنی، رعایت قوانین اردوهای راهیان نور و رعایت قوانین هدایت و رانندگی مورد تأیید قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 33

به "800 نفر از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "800 نفر از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید