یورو 2020، مانچینی: انتظار یک بازی سخت را مقابل سوئیس دارم، فقط در یک مورد مردد هستم

به گزارش بیباپ، سرمربی تیم ملی ایتالیا مصاف شاگردانش برابر تیم ملی سوئد در دومین دور از بازی های مرحله گروهی یورو 2020 را یک بازی سخت برای آتزوری پیش بینی کرد.

یورو 2020، مانچینی: انتظار یک بازی سخت را مقابل سوئیس دارم، فقط در یک مورد مردد هستم

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا که تیمش بازی نخست خود در یورو 2020 را با تحمیل شکست 3 بر صفر به ترکیه پشت سر گذاشت، در بازی بعدی باید مردانش را مقابل سوئیس به میدان بفرستد. در این بازی آتزوری بدون دفاع راست مصدومش آلساندر فلورنتزی به میدان می رود، ضمن اینکه هنوز معین نیست که مارکو وراتی، هافبک میانی پاری سن ژرمن هم بتواند در ترکیب اصلی برای ایتالیایی ها به میدان برود.

پیروزی در این بازی آتزوری را به دور بعد می رساند اما مانچو تصور نمی نماید که انجام این کار برای شاگردانش آسان باشد. او در نشست خبری پیش از بازی فردا شب تیمش (چهارشنبه) گفت: بازی مقابل سوئیس بازی سختی خواهد بود. آنها تیمی فوق العاده با کلی بازیکن هستند که می دانند چطور باید بازی نمایند. سرمربی شان (ولادیمیر پتکوویچ) هم باتجربه است. به همین دلیل انتظار یک بازی سخت را دارم.

دومنیکو براردی و مارکو وراتی روز گذشته در تمرینات گروهی تیم ملی ایتالیا شرکت داشتند اما فلورنتزی برنامه ای انفرادی داشت. مانچو در این خصوص هم گفت: تنها تردیدی که من برای این بازی دارم، انتخاب جانشین فلورنتزی از میان رافائل تولوی و دی لورنزو است. یکی از آنها بیشتر در حملات حضور پیدا می نماید و دیگری در دفاع ما را بیشتر پوشش می دهد. وراتی هم سه چهار روزی هست که در کنار تیم تمرین می نماید. ببینیم چه می گردد. هنوز دو سه جلسه تمرینی دیگر داریم اما باید امیدوار باشیم که زمان کافی برای پی بردن به یک سر مسائل را داشته باشیم.

تیم ملی ایتالیا چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم المپیکو به مصاف همسایه شمالی خود خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1981

به "یورو 2020، مانچینی: انتظار یک بازی سخت را مقابل سوئیس دارم، فقط در یک مورد مردد هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، مانچینی: انتظار یک بازی سخت را مقابل سوئیس دارم، فقط در یک مورد مردد هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید