هزینه کردن در حوزه ورزش سرمایه گذاری برای آینده است

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا شهریاری در مراسم رونمایی از پلاک افتخار مرحوم احمد احمدی ناصری با بیان اینکه شورای پنجم شهر مشهد پیوسته به تحقق نشاط و شادابی در جامعه توجه داشته است، اظهارکرد: یکی از مظاهر و مولفه های تحقق این مهم مقوله ورزش است.

هزینه کردن در حوزه ورزش سرمایه گذاری برای آینده است

وی در ادامه گفت: ورزش برای سلامتی تمامی افراد امری لازم است و هیچگاه نباید ترک گردد؛ بسیاری از بیماری های افراد بواسطه ورزش قابل پیش گیری بوده و مصرف داروها را نیز میتوان کاهش داد.

شهریاری یکی از معضلات امروز جامعه ما را اضافه وزن افراد دانست و اضافه نمود: زندگی های ماشینی سبب شده تا شهروندان کمتر به مقوله ورزش توجه نمایند و لذا شاهد این هستیم که هر روز به آمار مبتلایان بیماری های قلبی و عروقی اضافه نموده می گردد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد اعلام کرد: یکی از ماموریت های مدیریت شهری، توجه به ورزش همگانی است و متقدیم که هزینه در این مسیر نوعی سرمایه گذاری محسوب می گردد.

وی در ادامه از شهروندان خواست که برای مسیرهای کوتاه از دوچرخه استفاده نمایند چراکه علاوه بر گسترش فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی، کاهش ترافیک سطح شهر را نیز در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 122

به "هزینه کردن در حوزه ورزش سرمایه گذاری برای آینده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه کردن در حوزه ورزش سرمایه گذاری برای آینده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید