هتل اندلس آرت استانبول، انتخابی عالی برای گردشگران ترکیه

به گزارش بیباپ، هتل اندلس آرت استانبول انتخابی عالی برای گردشگران شهر استانبول است. اندلس آرت در منطقه شیشلی استانبول قرار گرفته است و یکی از برترین گزینه ها برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول به شمار می رود. با اقامت در این هتل تنها 600 متر تا میدان تقسیم فاصله خواهید داشت. کاخ دلمه باغچه و موزه پرا از دیگر جاذبه های معروفی هستند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول می توانید از آن ها بازدید کنید. Endless Art Hotel Istanbul با ارائه امکانات مناسب از هتل های محبوب گردشگران به شمار می رود. با انتخاب این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

هتل اندلس آرت استانبول، انتخابی عالی برای گردشگران ترکیه

امکانات و خدمات عمومی هتل اندلس آرت استانبول

در هتل اندلس آرت استانبول امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. نزدیکی به ایستگاه مترو، گردش در شهر و بازدید از جاذبه ها را برای مهمانان میسر نموده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می نماید. پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل قرار گرفته است.

پذیرش هتل اندلس آرت استانبول 24 ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، اتاق چمدان، کانسیرج، فاکتور و چک این/اوت سریع به مهمانان ارائه می گردد. در هتل اندلس چک این از ساعت 14 تا 24 و چک اوت تا پیش از ساعت 12 انجام می گیرد. تیم حرفه ای هتل مسلط به زبان های ترکی، انگلیسی، فارسی و روسی هستند و برای ایجاد اقامتی دل پذیر نهایت کوشش خود را می نمایند. این هتل پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. امکانات برگزاری همایش، Endless Art Hotel-Special Category را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل نموده است.

فرودگاه استانبول در 1.2 کیلومتری هتل واقع شده است و امکان شاتل فرودگاهی برای مهمانان فراهم شده است. از امکانات دیگر هتل می توان آسانسور، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات را نام برد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل اندلس آرت استانبول دارای 29 واحد اقامتی زیبا و راحت است. چشم انداز زیبایی از باغ یا شهر از بعضی از اتاق ها دیده می گردد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد، اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، اتاق دلوکس (با بالکن) و اتاق تریپل (با بالکن) است. خدمات خانه داری به صورت روزانه انجام می گردد و نگرانی از بابت نظافت اتاق ها نخواهید داشت. تمام واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. مینی بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، تلفن، میز و سیستم گرمایش از دیگر امکانات موجود در اتاق ها به شمار می روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. بعضی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان و خریداران بلیط هواپیما ارائه می گردد.

امکانات تفریحی هتل

Endless Art Hotel-Special Category یکی از برترین گزینه ها برای سفرهای تفریحی است. در اوقات فراغتتان می توانید در استخر سرپوشیده هتل شنا کنید. باغ هتل فضای زیبایی برای گردش و مصاحبه با هم سفران دارد. برای تفریح بیشتر فعالیت های نظیر گالری هنری برای مهمانان تدارک دیده می گردد. پس از گردش در شهر و گذراندن یک روز شلوغ با مراجعه به مرکز اسپا انرژی دوباره ای به دست آورید. این مرکز دارای سونا، جکوزی و حمام سنتی است و خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می نماید.

رستوران هتل

برای صرف غذا می توانید به رستوران مدرن داخل هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای ترکی در فضایی مجذوب کننده به مهمانان ارائه می گردد. ناگفته نماند این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی شاپ هتل بزنید. گفتنی است با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران ها و کافه های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه های خوبی برای صرف غذا هستند.

فاصله هتل اندلس آرت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان تکسیم: 600 متر

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: 1.1 کیلومتر

فاصله تا موزه پرا: 1.4 کیلومتر

فاصله تا برج گالاتا: 2.1 کیلومتر

فاصله تا برج دختر: 2.9 کیلومتر

فاصله تا کاخ توپکاپی: 3.3 کیلومتر

فاصله تا آب انبار باسیلیکا: 3.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 28 آبان 1402 بروزرسانی: 28 آبان 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2599

به "هتل اندلس آرت استانبول، انتخابی عالی برای گردشگران ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اندلس آرت استانبول، انتخابی عالی برای گردشگران ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید