نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز به ایجاد تعاملات فرهنگی یاری می نماید

به گزارش بیباپ، استاندار آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری علاوه بر ایجاد رونق مالی به ایجاد تعاملات فرهنگی یاری می نماید.

نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز به ایجاد تعاملات فرهنگی یاری می نماید

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در بازدید از نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز با بیان این که صنایع دستی نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال برای آذربایجان شرقی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر 13هزار نفر در این صنعت مشغول به کار هستند.

او اضافه کرد: این نمایشگاه در 270 غرفه با موضوعات مختلف و با حضور هنرمندان صنایع دستی و فعالان گردشگری از 31 استان کشور برگزار می گردد.

پورمحمدی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی صنایع دستی و توانمندی های فرهنگی و هنری شرکت کنندگان مطرح نمود و گفت: معرفی توانمندی های استان نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و توسعه فرصت های شغلی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از کوشش های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استان تاکید نمود: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی ظرفیت های مختلف شرکت کنندگان، تعاملات فرهنگی بسیاری شکل می گیرد که موجب آشنایی و نزدیکی فرهنگ های مختلف می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 326

به "نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز به ایجاد تعاملات فرهنگی یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز به ایجاد تعاملات فرهنگی یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید