فرکی: از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نبودیم، مقابل بازی احساسی ماشین سازی ایستادیم

به گزارش بیباپ، سرمربی پیکان می گوید پیروزی تیمش برابر ماشین سازی می تواند وضعیت روحی و روانی شاگردانش را بهبود ببخشد.

فرکی: از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نبودیم، مقابل بازی احساسی ماشین سازی ایستادیم

به گزارش خبرنگاران، حسین فرکی سرمربی پیکان پس از پیروزی تیمش برابر ماشین سازی در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد: روز سختی برای ما بود. پیکان توانایی های زیادی دارد اما شرایطی که برای این تیم پیش آمد، کار را برای ما مشکل نموده بود و ما برای اینکه مشکل را برطرف کنیم، احتیاج به برد داشتیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در مصاف با تیم ماشین سازی، توانستیم سه امتیاز را بدست آوریم.

او ادامه داد: ماشین سازی از سه بازی هفت امتیاز کسب نموده بود و این نشان دهنده وضعیت خوب ماشین سازی از لحاظ روحی و روانی بود. دریافت سه امتیاز بازی کار بزرگی بود که پیروز به انجام دادن آن شدیم. ما از نظر روحی در شرایط خوبی نبودیم و این نشان دهنده کار سختی بود که از عهده آن برآمدیم. بازی دو نیمه متفاوت داشت تا دقیقه 15 بازی ما چند موقعیت خوب داشتیم و بازیکنان گوشزد نموده بودیم که حوصله نمایند تا به گل برسیم. خوشبختانه در زمان بسیار خوبی به گل رسیدیم و بین دو نیمه هم توصیه های لازم را به بازیکنان کردیم. می توانم بگویم در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و توانستیم در همان نیمه به سه امتیاز بازی برسیم و در نیمه دوم بازی را حفظ کنیم.

فرکی اضافه نمود: طبیعی بود که ماشین سازی برای جبران باخت رو به بازی احساسی بیاورد و خوشبختانه توانستیم مقابل بازی احساسی این تیم بایستیم. دروازه بان ما همچون بازی گذشته توانست عملکرد خوبی داشته باشد و نقطه اوج بازی دفع پنالتی دقیقه 95 بود که سه امتیاز این بازی خارج از خانه را به همراه آورد. این پیروزی می تواند وضعیت روحی و روانی ما را در آینده بهبود ببخشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 168

به "فرکی: از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نبودیم، مقابل بازی احساسی ماشین سازی ایستادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نبودیم، مقابل بازی احساسی ماشین سازی ایستادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید