شیائومی Mi Wi-Fi Amplifier Pro: خیلی ارزان وای فای تان را دوپینگ کنیدیک اپلیکیشن و دیگر هیچ

به گزارش بیباپ، شیائومی در سال 2015 اولین تقویت کننده خود را با نام Mi WiFi عرضه کرد. این تقویت کننده وای فای بسیار کوچک و مبتنی بر USB 2.0 بود.

شیائومی Mi Wi-Fi Amplifier Pro: خیلی ارزان وای فای تان را دوپینگ کنیدیک اپلیکیشن و دیگر هیچ

در سال 2016، این شرکت خوب چینی از مدل Mi WiFi 2 رونمایی کرد. می وای فای 2 به آنتن PCB مجهز بود و یکی از پرفروش ترین تقویت نماینده های وای فای جهان است. هنوز هم شیائومی Mi WiFI 2 فروش می رود و کاربران برای استفاده روی لپ تاپ و پی سی خریداری می نمایند.

بیشتر بخوانید: 5 گجت شبکه بسیار ارزان قیمت شیائومی که واقعا کاربردی هستند

ولی مدل تقویت نماینده جدید این شرکت به نام Mi WiFi Amplifier Pro به دو آنتن خارجی PCB مجهز شده است و اگرچه هنوز از وای فای تک بانده روی استاندارد 802.11n پشتیبانی می نماید ولی برای تقویت وای فای خانه با توجه به قیمت مناسب اش گزینه خوبی است.

می وای فای آمپلی فایر پرو دو آنتن خارجی با قدرت 2 دسی بل دارد. مبتنی بر استاندارد 802.11n و فرکانس 2.4 گیگاهرتز است. حداکثر سرعت این تقویت نماینده برابر 300 مگابیت بوده و می تواند از حداکثر 64 دستگاه یا کاربر به طور همزمان پشتیبانی کند.

این دستگاه شیائومی به طور مستقیم به پریز برق متصل می گردد. از نظر اندازه و آنتن های بلند و بزرگی که دارد، کمی سخت است که به هر پریز برقی وصل گردد ولی اگر بتوانید به نزدیک ترین پریز برق لپ تاپ یا پی سی وصل کنید؛ وای فای موجود را با سرعتی چند برابر دریافت خواهید کرد.

قدرت تقویت نمایندگی این دستگاه بالا است و معمولا برای تقویت وای فای در متراژهای بالا استفاده می گردد. مثلا تصور کنید می خواهید وای فای را در یک اتاق 50 متری برای چندین دستگاه تقویت کنید.

خود شیائومی می گوید این تقویت نماینده می تواند سیگنال های وای فای را به طور مستقیم تا برد 120 متر و در یک مکان بسته تا 80 متر ارسال کند.

یک اپلیکیشن و دیگر هیچ

شیائومی برای این تقویت نماینده خود یک اپلیکیشن به نام Mi Home هم عرضه نموده است تا به راحتی وای فای موجود در یک مکان شناسایی شده و خود دستگاه به آن متصل گردد و امکان اتصال دیگر دستگاه ها به وای فای تقویت شده را فراهم کند.

این دستگاه قابلیت تشخیص و اتصال اتوماتیک به شبکه های وای فای را دارد و فقط با افزودن یک عبارت Plus- به نام شبکه وای فای موجود، وای فای تقویت شده را به در اختیار شما قرار خواهد داد.

این تقویت نماینده به درگاه LAN یا WAN مجهز نیست و خیلی ساده و تنها با یک چراغ LED روی بدنه اصلی طراحی شده است.

همواره دستگاه های شبکه شیائومی از طراحی ساده برخوردار هستند چون سریعا نصب و راه اندازی شده و کاربران احتیاج به امکانات بیشتری برای استفاده از آن دستگاه ندارند.

قیمت شیائومی Mi WiFi Amplifier Pro در بازار ایران حدود 400 هزار تومان است. شاید این دستگاه، ارزان ترین تقویت نماینده وای فای در بازار ایران باشد.

یک محصول بسیار جالب و کاربردی دیگر از شیائومی:

آنالیز پاوربانک مودم روتر شیائومی ZMI MF855: همه جا اینترنت 4G و وای فای در جیب تان است

منبع: شبکه چی
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1983

به "شیائومی Mi Wi-Fi Amplifier Pro: خیلی ارزان وای فای تان را دوپینگ کنیدیک اپلیکیشن و دیگر هیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی Mi Wi-Fi Amplifier Pro: خیلی ارزان وای فای تان را دوپینگ کنیدیک اپلیکیشن و دیگر هیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید