شهرهای زیبای کوبا که باید در برنامه سفرتان باشد

به گزارش بیباپ، کوبا با سواحل زیبای خود، معماری استعماری و فرهنگ غنی، یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در آمریکای لاتین است. این کشور جزیره‌ای شهرهای بسیار زیبایی دارد که ارزش بازدید دارند. از خیابان‌های رنگارنگ هاوانا گرفته تا معماری استعماری ترینیداد، شهرهای کوبا مملو از تاریخ، فرهنگ و زیبایی هستند.

در این مقاله به معرفی پنج شهر زیبای کوبا که باید حتما در برنامه سفرتان قرار دهید، می‌پردازیم.

شهرهای زیبای کوبا که باید در برنامه سفرتان باشد

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

هاوانا

هاوانا پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کوبا است. این شهر که به عنوان "پاریس دریای کارائیب" شناخته می‌شود، دارای معماری استعماری زیبایی است. خیابان‌های پر رفت‌وآمد این شهر پر از زندگی و نشاط است.

میدان آرمس

میدان آرمس مرکز شهر هاوانا و یکی از نمادهای این شهر به‌شمار می‌رود. این میدان دارای ساختمان‌ها و کلیساهای تاریخی زیبایی است که حتما باید دیده شوند.

خیابان اوبیسپو

خیابان اوبیسپو یکی از مهم‌ترین و پرجنب‌وجوش‌ترین خیابان‌های هاوانا است که پر از رستوران‌ها، بارها و فروشگاه‌هاست. شب‌ها در این خیابان بسیار زنده و شلوغ است.

مالکون

مالکون یکی از محبوب‌ترین مناطق هاوانا برای گردشگران است. این منطقه ساحلی دارای رستوران‌ها و هتل‌های زیادی است. شما می‌توانید در اینجا اوقات خوشی را سپری کنید.

ترینیداد

ترینیداد دومین شهر بزرگ کوبا پس از هاواناست و در جنوب شرقی این کشور واقع شده‌ است. ترینیداد دارای معماری استعماری زیبایی است که حتما باید تجربه شود.

میدان اصلی

میدان اصلی ترینیداد که به نام پلازا دل ری شناخته می‌شود، قلب تپنده این شهر به حساب می‌آید. این میدان دارای کلیسای ترینیداد، موزه رم و کاخ شهرداری است.

خیابان کانچا

خیابان کانچا یکی از خیابان‌های اصلی ترینیداد است که پر از ساختمان‌های تاریخی زیبا با معماری استعماری است. حتما از این خیابان دیدن کنید.

واله ده لوس اینجنیوس

دره انجینرها یکی دیگر از جاذبه‌های ترینیداد است که دارای پل‌ها و ساختمان‌های تاریخی است. این منطقه بسیار زیباست.

باراکوا

باراکوا در استان گوانتانامو واقع شده و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کوبا به‌شمار می‌رود. معماری استعماری زیبا و فضای آرام این شهر شما را مجذوب خواهد کرد.

میدان اصلی

میدان اصلی باراکوا که به نام پلازا ده آرماس شناخته می‌شود، قلب تپنده این شهر زیباست. کلیسای جامع، موزه کانده ده لا پونتا و سایر بناهای تاریخی این میدان را احاطه کرده‌اند.

کافه ماستی

کافه ماستی یکی از مشهورترین کافه‌های باراکواست که در سال 1793 تأسیس شده‌است. این کافه شاهد بسیاری از رویدادهای مهم تاریخی بوده‌است.

ارتفعات ال کاستیو

تپه‌های ال کاستیو نیز از دیگر جاذبه‌های دیدنی باراکوا هستند که مناظر زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارند.

سیه‌نفوئگوس

سیه‌نفوئگوس در مرکز کوبا واقع شده و یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی این کشور است. معماری استعماری و خیابان‌های پر رفت‌وآمد این شهر آن را به یکی از زیباترین شهرهای کوبا تبدیل کرده است.

بولوار

بولوار اصلی سیه‌نفوئگوس که در مرکز شهر واقع شده، پر از ساختمان‌های تاریخی زیبا و رستوران‌ها و کافه‌های پرجنب‌وجوش است.

تئاتر توماس

تئاتر توماس یکی از زیباترین ساختمان‌های شهر است که در سبک معماری استعماری طراحی شده‌است. این تئاتر همچنان فعال است.

پارک آگوئدا ده جیمنز

پارک زیبای آگوئدا ده جیمنز وسط شهر واقع شده و مکان مناسبی برای قدم زدن و استراحت است.

نتیجه‌گیری

شهرهای کوبا دارای معماری، تاریخ و فرهنگ غنی و دیدنی هستند. هاوانا، ترینیداد، باراکوا، سیه‌نفوئگوس و دیگر شهرهای این کشور جزیره‌ای، زیباترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در آمریکای لاتین به‌شمار می‌روند. اگر به کوبا سفر می‌کنید، حتما این شهرها را در برنامه خود بگنجانید تا از زیبایی‌ها و جاذبه‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1340

به "شهرهای زیبای کوبا که باید در برنامه سفرتان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای زیبای کوبا که باید در برنامه سفرتان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید