سفر رهبر مخالف مهاجران به ناپل خوش یمن نبود

به گزارش بیباپ، پلیس ایتالیا همزمان با سفر یکی از رهبران مخالف مهاجرت با معترضان در ناپل درگیر شدند.

سفر رهبر مخالف مهاجران به ناپل خوش یمن نبود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بی بی سی، به گزارش رسانه های محلی پلیس ضد شورش برای متفرق کردن گروه های ماسک دار که به بمبهای آتش زا مجهز بودند از گاز اشک آور و خودروهای آبپاش استفاده کرد.

معترضان در این شهر جنوبی ایتالیا به سیاستهای ضد اروپایی حزب لیگ شمال به شدت اعتراض داشتند. این اعتراضات درحالی شکل گرفته است که ماتئو سالوینی، رهبر حزب لیگ شمال با سفر به این منطقه قصد جلب حمایت مردم را دارد.

اعتراضات در ساعات ابتدایی به شکلی آرام درحال انجام بود اما پس از پرتاب بطری و اشیاء دیگر از سوی بعضی معترضان به سمت پلیس به خشونت کشیده شد.

با وجود ناآرامی های امروز، سالوینی و هم حزبی های او قصد دارند امروز یکشنبه 12 مارس (22 اسفند) در شهر ناپل راهپیمایی نمایند.

لیگ شمال، که خاستگاه آن مناطق بهره مند تر شمال ایتالیاست، در گذشته توجه کمتری به جنوب این کشور داشته است. با وجود این، ماتئو سالوینی میخواهد با استفاده از گسترش احساسات ضد مهاجرت، فعالیت های لیگ شمال را در جنوب ایتالیا گسترس دهد.

روز آدینه، گروه کوچکی از معترضان با اشغال محلی که قرار بود سالوینی در آن سخنرانی کند، پارچه بزرگی را به نمایش گذاشتند که بر روی آن نوشته شده بود ناپل تو را نمی خواهد.

لیگ شمال، از احزاب راستگرای افراطی ایتالیا محسوب می گردد که به خاطر مخالفت شدیدش با ورود مهاجران و همچنین طرفداری از خروج این کشور از اتحادیه اروپا معروف است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 749

به "سفر رهبر مخالف مهاجران به ناپل خوش یمن نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رهبر مخالف مهاجران به ناپل خوش یمن نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید