رکوردشکنی بازی اسپایدرمن 2؛ فروش 2.5 میلیون نسخه ای در یک روز

به گزارش بیباپ، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که اسپایدرمن 2 در عرضه 24 ساعت، 2.5 میلیون نسخه فروخته است و رکورد سریع ترین فروش را در بین دیگر بازی های استودیوهای پلی استیشن زده است.

رکوردشکنی بازی اسپایدرمن 2؛ فروش 2.5 میلیون نسخه ای در یک روز
  • ببینید؛ تریلر شگفت انگیز عرضه اسپایدرمن 2 عظمت بازی را نشان می دهد

اسپایدرمن 2 با ویژگی های نوی مانند دو شخصیت قابل بازی یعنی پیتر پارکر و مایلز مورالز با توانایی های منحصربه فرد و تمرکز روی سیمبیوت ونوم، از همان ابتدا به شدت مورد انتظار بود و فروش بالای آن به نوعی تضمین شده بود. با این حال بازی با کسب متای 91 در وبسایت متاکریتیک توانست بهتر از هر دو بازی قبلی سری عمل کند و به انتظارات به خوبی پاسخ دهد. این باعث شده که بازی از این نظر با میانگین نمرات آثار کلاسیک محبوبی مانند Spyro: Year of the Dragon و Ratchet & Clank: Up Your Arsenal از اینسامنیاک گیمز برابری کند. طرفداران و منتقدان بازی را به خاطر گیم پلی، جهان باز و باس های چشمگیرش تحسین کرده اند.

این موفقیت هنری ظاهراً باعث شده که فروش بازی بهتر از انتظارات شود. در واقع بازی Marvels Spider-Man 2 تنها در اولین آخر هفته پس از عرضه، موفقیت عظیمی را با فروش 2.5 میلیونی در عرض 24 ساعت تجربه کرده است و رکوردهای فروش دیگر آثار پلی استیشن را در این مسیر شکسته است. رکورد قبلی در دست گاد آو وار رگناروک بود که در هفته اول پس از عرضه، تنها بیش از 5 میلیون نسخه فروخت. از طرفی آمار فروش فوق العاده این بازی زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانید این بازی تنها روی یک کنسول عرضه شده و از طرفی عمر زیادی از آی پی آن به طور کلی نمی گذرد.

گفتنی است که موفقیت بازی نو مردعنکبوتی به حدی است که طرفداران از حالا در مورد اینکه چگونه این موضوع بر پروژه های آیند ه اینسامنیاک گیمز مانند Marvels Wolverine تأثیر خواهد گذاشت، در حال حدس هستند. بسیاری می خواهند که برخی مکانیک های اسپایدرمن 2 به بازی ولورین راه پیدا کند. از طرفی برخی از طرفداران همچنین حدس می زنند که تمرکز زیاد روی ونوم در اسپایدرمن 2 می تواند منجر به یک اسپین آف با تمرکز بر این شخصیت شرور نمادین شود. در هر صورت عرضه تاریخی اسپایدرمن 2 باید اتفاقات خوبی را برای طرفداران این سری به همراه داشته باشد.

اسپایدرمن 2 در حال حاضر روی پلی استیشن 5 در دسترس است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آبان 1402 بروزرسانی: 2 آبان 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2596

به "رکوردشکنی بازی اسپایدرمن 2؛ فروش 2.5 میلیون نسخه ای در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی بازی اسپایدرمن 2؛ فروش 2.5 میلیون نسخه ای در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید