آدینه مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد سرویس دهی ندارد، مسافران نگران جابجایی در استان البرز نباشند

به گزارش بیباپ، سرویس دهی خط 5 مترو در محدوده ایستگاه های کرج تا هشتگرد، به دلیل ادامه عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری، آدینه 1 بهمن ماه امسال انجام نمی گردد.

آدینه مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد سرویس دهی ندارد، مسافران نگران جابجایی در استان البرز نباشند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری خط 5 متروی تهران در محدوده ایستگاه های کرج تا هشتگرد از هفته پیش شروع شده است و به همین دلیل تا سرانجام این عملیات، روز های تعطیل تردد قطار در این محدوده انجام نمی گردد، اما همچون هفته گذشته و به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی های لازم با کمیته فنی استانداری البرز، سازمان اتوبوسرانی و پلیس راهور جهت انتقال مسافران اجرا شده است.

فاز اول تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری به طول ده کیلومتر است که هفته گذشته، اورهال 1300 متر از این جهت انجام شد این تعمیرات از ساعت 24 روز چهارشنبه 22 دی ماه شروع شد و با کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ساعت 23 روز آدینه 24 دی ماه به سرانجام رسید و پس از اطمینان از صحت انجام کار و با انجام تست سرد و گرم شبکه؛ خط برای سرویس دهی روز شنبه از ایستگاه گلشهر تا ایستگاه تهران (صادقیه) آماده شد.

لازم به شرح است در روز آدینه یکم بهمن ماه سرویس دهی در خط 5 متروی تهران از ایستگاه کرج تا تهران (صادقیه) و بالعکس طبق جدول زمان بندی قبلی و بدون هیچ محدودیتی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2305

به "آدینه مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد سرویس دهی ندارد، مسافران نگران جابجایی در استان البرز نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد سرویس دهی ندارد، مسافران نگران جابجایی در استان البرز نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید