کروز: تمام تمرکز ما روی بازی با ویتنام است

به گزارش بیباپ، دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید اگر بخواهیم در این رقابت ها موفق باشیم، باید بازی به بازی و قدم به قدم جلو برویم.

کروز: تمام تمرکز ما روی بازی با ویتنام است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به امارات، اوسیانو کروز دستیار سرمربی تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد: تمام بازیکنان آمادگی لازم را دارند. علیرضا جهانبخش هم آماده است و ما تیم کامل را در اختیار داریم. الان مهم ترین مساله ای که با آن روبرو هستیم بازی برابر ویتنام است. این بازی دومین فینال ما است و می تواند برای رفتن به دور دوم مسابقات مشخص کننده باشد. تمام تمرکز ما روی این تیم است؛ تیمی که برای رفتن به دور بعد مسابقات مدعی است. خیلی ها می گویند مدعی صعود به دور بعد است ولی تمام تمرکز ما برابر ویتنام است چون این بازی برای صعود ما به دور بعد مشخص کننده است.

او ادامه داد: هم بازیکنان هم کادر فنی سراسر با شور و اشتیاق هستند. اگر بخواهیم در این رقابت ها موفق باشیم، باید بازی به بازی و قدم به قدم جلو برویم و بازیکنان هم باید این تفکر را داشته باشند و باید نگاه مان اینگونه باشد.

او در مورد شور و انگیزه بازیکنان در تمرینات و انگیزه قهرمانی در رقابت های جام ملت های آسیا گفت: فکر می کنم داشتن یک شرایط سلامت در اردو می تواند خیلی مهم باشد. ما انگیزه و تمرکز لازم را برای کار داریم. این مساله در تمام اردوها وجود داشته است. چون بازیکنان فوق العاده ای داریم و این به موفقیت تیم می تواند بسیار یاری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 141

به "کروز: تمام تمرکز ما روی بازی با ویتنام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کروز: تمام تمرکز ما روی بازی با ویتنام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید