کروز: برای انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی سردرد داریم

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران از امارات، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در ابوظبی گفت: آمادگی کاملی داریم. به عنوان تیم اول از گروهمان صعود کردیم. تکلیف حریفمان در مرحله یک هشتم نهایی معین شد (عمان) و با این حریف دشوارمان با آمادگی کامل بازی خواهیم کرد.

کروز: برای انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی سردرد داریم

وی درباره تغییرات گسترده در تیم ملی فوتبال و اینکه آیا این مسئله حربه ای برای حریفان بوده است؟ توضیح داد: آماده سازی ما برای جام ملت ها آنطور که توقع داشتیم نبود. باید این شانس را به بازیکنان می دادیم و این فرصت به آنها داده شد تا بازی نمایند. واقعیت این است با عملکرد بازیکنان برای انتخاب ترکیب اصلی سردرد خواهیم داشت. بازیکنان ثابت کردند استحقاق دادن فرصت را دارند.

مربی تیم ملی ادامه داد: الان باید به برد مقابل عمان فکر کنیم. نیاز داریم بهترین ها را انتخاب کنیم و این اتفاق رخ خواهد داد.

کروز درباره جهت تیم ملی فوتبال ایران تا فینال جام ملت های آسیا و احتمال رویارویی با ژاپن در نیمه نهایی، گفت: بدترین اشتباه برای هر تیمی این است که به حریفی فکر کند که در بهترین حالت در دو دیدار بعدی با آن روبرو خواهد شد. باید به تمام حریفان بخصوص عمان احترام بگذاریم. نمی توانیم به هیچ حریف دیگری فکر کنیم اگر عمان را پشت سر نگذاریم. باید تمرکزمان روی عمان باشد.

وی در مورد تدابیر کادر فنی برای بازی با عمان که همواره حریف خطرناکی بوده است، تاکید نمود: باید به عمان فکر کنیم. می دانیم آنها تیم خوبی هستند. در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی عمان در کنار ترکمنستان و تیم های دیگر، حریف ما بود. قوی ترین حریف ما در آن گروه عمان بود و دوشادوش ما پیش آمدند ولی تیم ملی به عنوان تیم اول صعود کرد. از دشواری بازی با عمان آگاه هستیم. کار بخصوصی نداریم. تمام بازیکنان می دانند باید چه کار نمایند. با بهترین آمادگی مقابل عمان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 146

به "کروز: برای انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی سردرد داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کروز: برای انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی سردرد داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید