میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ترکمنستان و رقابت های زیر 20 سال به ایران رسید

به گزارش بیباپ، کشور ترکمنستان به عنوان میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال 2020 انتخاب شد.

میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ترکمنستان و رقابت های زیر 20 سال به ایران رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طی نامه ای که روز گذشته (شنبه) به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد، ترکمنستان را به عنوان میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال 2020 معرفی کرد. این در حالی بود که ایران هم یکی از نامزدهای میزبانی این مسابقات بود. با این حال ایران به عنوان میزبان مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا در سال 2019 انتخاب شد.

عباس ترابیان در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این اخبار گفت: AFC در نامه ای که به ما فرستاد، نوشت که با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از امکانات ترکمنستان و اینکه این کشور تاکنون میزبان مسابقات جام ملت های آسیا نبوده، ترکمنستان میزبانی این رقابت ها را به دست آورده است.

وی ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا، همه آیین نامه های مربوط به مسابقات جام ملت های آسیا، بازی های قهرمانی باشگاه های آسیا و نیز مسابقات بانوان را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد که این موارد باید به تأیید کمیته فوتسال و سپس کمیته اجرایی AFC برسد.

به گزارش خبرنگاران، این در حالی بود که اوایل آبان، ایران در کسب میزبانی جام جهانی فوتسال در سال 2020 بازماند، مسابقاتی که در لیتوانی برگزار خواهد شد. میزبانی جام جهانی 2020 فوتسال به لیتوانی رسید، کوشش بی فایده ایران!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 91

به "میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ترکمنستان و رقابت های زیر 20 سال به ایران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ترکمنستان و رقابت های زیر 20 سال به ایران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید