5 سوداگر اشیای تاریخی در باغ ملک دستگیر شدند

به گزارش بیباپ، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان از انهدام یک باند حفاری غیرمجاز در شهرستان باغ ملک و دستگیری پنج نفر اطلاع داد.

5 سوداگر اشیای تاریخی در باغ ملک دستگیر شدند

جهت دریافت خدمات ویلا طراحی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، سرهنگ رامین مکناوی چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه 99 گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، عوامل انتظامی کلانتری 12 شهر قلعه تل حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری شخصی با پنج سرنشین برخورد که سرنشینان آن در حال حفاری غیرمجاز و جست وجوی اشیای فرهنگی و تاریخی بودند.

او اضافه نمود: عوامل انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و حفاران را دستگیر کردند. پس از آنالیز خودروی آنان، تعداد یک قبضه اسلحه کُلت کمری به همراه یک تیغه خشاب، دو عدد تیر جنگی، دو عدد آنتن بی سیم دستی و یک دستگاه فلزیاب به همراه متعلقات آن کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

باغ ملک، یکی از شهرستان های خوزستان در جنوب غربی ایران است. این شهرستان با رامهرمز، ایذه، مسجدسلیمان و هفتکل هم مرز است. مرکز این شهرستان، شهر باغ ملک است و همچنین یکی از بخش های این شهرستان (صیدون) با استان کهگیلویه و بویراحمد هم مرز است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1021

به "5 سوداگر اشیای تاریخی در باغ ملک دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 سوداگر اشیای تاریخی در باغ ملک دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید