یونان در آستانه توافق برای دریافت یاری های اقتصادی جدید

به گزارش بیباپ، خبرنگاران: مقام های رسمی اعلام کردند، یونان در آستانه توافق با وام دهندگان بین المللی برای دریافت دور جدیدی از یاری های اقتصادی خارجی قرار گرفته است.

یونان در آستانه توافق برای دریافت یاری های اقتصادی جدید

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ یونان که میخواهد یاری اقتصادی 8.1 میلیارد یورویی را از صندوق بین المللی پول و اتحادیه اروپا دریافت کند، باید برای جلب نظر وام دهندگان بین المللی هزاران فرصت شغلی در بخش عمومی را حذف کند.

یک مقام رسمی وزارت دارایی یونان روز شنبه تاکید نمود: پس از انجام ساعت ها مذاکره با نمایندگان وام دهندگان بین المللی شامل اتحادیه اروپا، بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول پیشرفت خوب و مهمی حاصل شده است.

یک مقام رسمی دیگر وزارت دارایی یونان نیز توضیح داد: ما با نمایندگان تروییکای بین المللی به توافق رسیده ایم و نیازی به برگزاری نشست جدیدی نیست.

یونان باید تا پیش از روز دوشنبه به توافق نهایی برای دریافت یاری های اقتصادی جدید از وام دهندگان بین المللی دست یابد. نشست اعضای یورو گروپ قرار است فردا دوشنبه برگزار گردد و در این نشست در مورد اعطای یاری اقتصادی جدید اروپا به یونان تصمیم گیری خواهد شد.

اروپا میخواهد 6.3 میلیارد یورو یاری اقتصادی جدید در اختیار یونان قرار دهد و صندوق بین المللی پول نیز 1.8 میلیارد یورو یاری اقتصادی در اختیار آتن می گذارد.

از جمله اصلاحاتی که دولت یونان باید اجرا کند، کاهش 4 هزار فرصت شغلی تا انتها سال جاری در بخش خدمات شهری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 342

به "یونان در آستانه توافق برای دریافت یاری های اقتصادی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان در آستانه توافق برای دریافت یاری های اقتصادی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید