گواردیولا: قهرمانی در اروپا از هر زمان دیگری سخت تر است

به گزارش بیباپ، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعتراف کرد که تیمش در این فصل در قیاس با فصول گذشته کار سخت تری برای کسب اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

گواردیولا: قهرمانی در اروپا از هر زمان دیگری سخت تر است

با ما سفر کنید و با قیمت تور نوروزی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی خانگی شاگردانش مقابل المپیاکوس در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تأکید کرد که در میان 10 فصل متوالی که منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است، فصل جاری سخت ترین فصل برای رسیدن این تیم به مقام قهرمانی است. سیتی از فصل 16-2015 که هدایتش برعهده مانوئل پیگرینی بود، دیگر نتوانسته از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بالاتر بود و گواردیولا می گوید کار این تیم برای شکستن این طلسم حتی از فصول قبل هم سخت تر شده است.

گواردیولا به خبرنگاران گفت: قهرمان شدن در اروپا سخت است، واقعاً سخت است. کلی هم نمونه برای اثبات حرفم وجود دارد. نسبت به گذشته، تعداد بازی هایی که شما در آن با حریفانی دارای مربیان کاربلد و آماده روبرو می شوید، بیشتر شده است و الان تیم های بیشتری می دانند که مقابل شما چگونه باید بازی نمایند. به طور کلی سطح تیم های حاضر در لیگ قهرمانان بالا رفته است. الان قدرت اقتصادی بیشتر تیم ها بالا رفته و فقط چند تیم نیستند که می توانند پول خرج نمایند و بازیکن بخرند.

گواردیولا ادامه داد: کار سخت شده است. فصل گذشته در خصوص آتالانتا دیدید که این تیم چه کاری انجام داد. این تیم داشت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان می رسید و در لیگ ایتالیا هم فوق العاده بود. شاختار دونتسک را هم در این فصل ببینید که رئال مادرید را در مادرید شکست داد و مقابل اینتر هم مساوی کرد. واقعاً خنده دار است. قبلاً که چنین شرایطی نبود. لیگ قهرمانان طوری شده است که دیگر مهم نیست شما مقابل چه حریفی قرار گرفته اید. صعود به مراحل بالاتر سخت شده است و هر بار که ما صعود می کنیم من به بازیکنانم تبریک می گویم، اما صعود به مرحله حذفی تنها اولین موفقیتی است که ما در این فصل می توانیم کسب کنیم.

گواردیولا درباره آخرین شرایط بازیکنانش برای مصاف با المپیاکوس و امکان رسیدن گابریل ژسوس به این بازی گفت: هنوز برای دانستن این موضوع خیلی زود است. در آخرین جلسه تمرین مان معین می گردد که او آماده است یا نه. البته او شرایط خوبی دارد و یک جلسه هم در کنار تیم تمرین نموده است. خوشحالم که برگشته است، اما من از عملکرد فران تورس هم در خط حمله راضی ام.

منچسترسیتی امشب (سه شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان المپیاکوس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1410

به "گواردیولا: قهرمانی در اروپا از هر زمان دیگری سخت تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: قهرمانی در اروپا از هر زمان دیگری سخت تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید