گواردیولا: سانه را برای بازی با استون ویلا انتخاب نمی کنم، رسیدن دوباره به فینال جام اتحادیه انگلیس دستاورد بزرگی است

به گزارش بیباپ، پپ گواردیولا در آستانه بازی نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس، شرایط خوب تیمش را مورد تاکید قرار داد.

گواردیولا: سانه را برای بازی با استون ویلا انتخاب نمی کنم، رسیدن دوباره به فینال جام اتحادیه انگلیس دستاورد بزرگی است

جهت دریافت خدمات ویلا سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل استون ویلا در بازی نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس از یک رقابت سخت و شرایط بازیکنانش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: مصدومیت لاپورت از ناحیه همسترینگ است و به طور معمول 3 هفته تا یک ماه از میادین دور خواهد بود. سعی می کنیم از دوری بیش از حد او جلوگیری کنیم اما این اتفاقی است که افتاده . گاهی اوقات چنین اتفاقاتی رخ می دهد.رسیدن به فینال جام اتحادیه انگلیس کار بسیار سختی است، بنابراین حضور مجدد در این فینال یک دستاورد بزرگ محسوب می گردد. امیدوارم به خاطر هوادارانمان برنده شویم. نتیجه روز قبل، مربوط به گذشته است و ما باید روی فینال تمرکز کنیم. این یک رقابت متفاوت با یک تیم تاریخی است. به نظرم مسابقه میان ما و استون ویلا، بازی فوق العاده ای باشد.

او درباره زمان بازگشت لاپورت به میادین افزود: زندگی آسان نیست و همواره نام افرادی در دنیا باقی می ماندکه بتوانند با لحظات بد کنار بیایند. باید مسائل را بپذیرید و سخت کوشش کنید تا در اسرع وقت بازگردید.

او درباره واکنش به نتیجه بازی در مقابل رئال مادرید ادامه داد: خیلی خوب است که پس از کسب یک نتیجه خوب در مادرید به فینال جام اتحادیه می رویم اما نمی توانیم به این فکر کنیم که در بازی با رئال چه قدر خوب بوده ایم. بازی با رئال مادرید هنوز به اتمام نرسیده است. همواره فکر می کردم پیروزی مقابل تیم های بزرگ سخت است اما شکست رئال مادرید در 2 بازی خیلی سخت تر است. باشگاه های بزرگ می توانند در یک بازی شکست بخورند اما شکست در 2 بازی اغلب اتفاق نمی افتد. پیروزی در بازی رفت مقابل رئال مادرید به ما یاری می نماید زیرا فوتبال بازی احساسات است.

گواردیولا درباره ویروس کرونا افزود: این یک معضل دنیای است. امیدوارم مسئولان در این مورد جدی باشند و به عنوان شهروندان به ما نکات مهم را بگویند. به نظر من مسئولان در سراسر دنیا در حال ریشه کن کردن این معضل هستند اما سعی می نمایند تا در جامعه بیم و خطری ایجاد نگردد. آن ها وظیفه دارند ما را از اوضاع مطلع نمایند، آرام باشند، کار نمایند و زندگی عادی خود را داشته باشند.

او درباره تعویض تاثیر گذارش در بازی با رئال مادرید گفت: اول از همه به نظرم شما اشتباه می کنید! یاد نگرفتید مرز میان پیروزی و شکست بسیار باریک است. تغییراتی که من در آن بازی دادم را فراموش کنید. در مواقع زیادی تعویض هایم من فاجعه بار بودند اما در روز چهارشنبه تعویض هایم جواب داد. هنوز هم مردم یاد نمی گیرند و فکر می نمایند سرمربی پیروز شده نابغه است و سرمربی بازنده، فاجعه بار بوده . چنین چیزی درست نیست. اگر راموس توپ را به دست می آورد و گل دوم را می زد، سرمربی سیتی یک فاجعه و زیدان به یک سرمربی نابغه تبدیل می شد. جزئیات کوچک تفاوت ها را رقم می زند. هزاز نمونه وجود دارد که من می توانم در خصوص مراحل حذفی لیگ قهرمانان طی چند سال اخیر بیان کنم. دقیقا می دانم چه اتفاقی در بازی افتاده و بازیکنان هم ماجرا را درک می نمایند. کار هنوز تمام نشده و بازی برگشت سخت خواهد بود. رئال در بازی برگشت شخصیتی باورنکردنی از خود نشان خواهد داد. 3 هفته به بازی برگشت در مقابل رئال باقی مانده و ما باید در فینال جام اتحادیه انگلیس، مقابل شفیلد ونزدی در جام حذفی و در بازی های زیادی در لیگ برتر انگلیس حاضر شویم. بارها رخ داده که تعویض کردم اما تعویض من جواب نداده است.

او درباره واکنش بازیکنان نیمکت نشین در بازی با رئال مادرید توضیح داد: رفتار آن ها و بخصوص 3 بازیکن تعویضی در رختکن تیم استثنایی بود. ذخیره نشین ها خواهان بازی کردن بودند. نسبت به واکنش آن ها افتخار می کنم. من کاملا متوجه شدم سرخیو آگوئرو یک بازیکن باورنکردنی است. هرگز نتوانستم از آگوئرو به دلیل اینکه مرا درک کرد و به تیم یاری کرد، تشکر کنم. او یک اسطوره برای این باشگاه است. به او نیاز دارم و می دانم آماده بازی است. داوید سیلوا و جان استونز هم کار را از روی نیمکت شروع کردند. دوست دارم همه بازیکنان اینگونه باشند.

او در ادامه افزود: یک سرمربی به بازیکنان خود نیاز دارد. برای اینکه بتوانیم از بازیکنان جایگزین برای برطرف مشکل مصدومیت ها استفاده کنیم، آن بازیکنان باید تازه نفس باشند. در یک رقابت می توانید بحران مصدومیت را اداره کنید اما برای حضور در تمامی رقابت ها به 16 یا 17 بازیکن فوق العاده نیاز دارید. عملکرد سرمربیان به بازیکنان بستگی دارد. هیچ سرمربی بدون استعداد بازیکنان خود نمی تواند کاری را انجام دهد.شب بعد از بازی با رئال مادرید آرام بودیم. سپس بازی با رئال را فراموش کردیم و به فکر بازی با استون ویلا افتادیم. به زودی به فکر بازی با شفیلد در روز چهارشنبه خواهیم بود. شما می توانید شکست بخورید.

او در انتها افزود: سانه همواره در تمرینات ما حاضر است اما مشکل او را در هنگام حرکت و طی کردن مسافت ها در طول یک مسابقه احساس می کنید. چیزهای زیادی در خصوص کشور شما وجود دارد که من آن ها را دوست ندارم! تیم های آموزشگاه نمی توانند در لیگ قدرتمندی مثل انگلیس بازی نمایند اما در عین حال و در کمال تعجب، بازیکنان تیم اول برای بازیابی و بازگشت از دوران مصدومیت خود می توانند برای تیم دوم وآموزشگاه بازی نمایند. بازی کردن سانه برای تیم زیر 23 سال یک تصمیم فوق العاده خوب است و من نمی خواهم او را برای بازی با استون ویلا انتخاب کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 827

به "گواردیولا: سانه را برای بازی با استون ویلا انتخاب نمی کنم، رسیدن دوباره به فینال جام اتحادیه انگلیس دستاورد بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: سانه را برای بازی با استون ویلا انتخاب نمی کنم، رسیدن دوباره به فینال جام اتحادیه انگلیس دستاورد بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید