گلایه ادامه دار وزارت بهداشت از شرایط مترو، شهرداری ناوگان عمومی را تقویت کند

به گزارش بیباپ، معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت:گلایه ما نسبت به شرایط مترو وجود دارد. اجرای طرح ترافیک و بازگشایی مراکز کسب و کار و اداره ها، حجم تردد در تهران را افزایش می دهد. امکانات شهرداری تهران محدود است و باید ناوگان عمومی تقویت گردد.

گلایه ادامه دار وزارت بهداشت از شرایط مترو، شهرداری ناوگان عمومی را تقویت کند

فرهادی معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره شرایط حمل و نقل عمومی و رعایت پروتکل ها گفت: گلایه ما نسبت به شرایط مترو وجود دارد. اجرای طرح ترافیک و بازگشایی مراکز کسب و کار و اداره ها، حجم تردد در تهران را افزایش می دهد. امکانات شهرداری تهران محدود است و باید ناوگان عمومی تقویت گردد. با ناوگان حمل و نقل عمومی فعلی هم رعایت پروتکل ها الزامی است.

وی ادامه داد: البته اگر ماسک بزنیم و تراکم جمعیت داشته باشیم، ماسک فاقد ارزش است. اتوبوس ها و هواپیما ها باید با 50 درصد ظرفیت فعالیت نمایند. در خصوص سینما ها و مراکز فرهنگی هم این درصد وجود دارد.

فرهادی اظهار کرد: اگر طرح ترافیک اجرا گردد و تردد ها زیاد باشد و پروتکل ها رعایت نشوند، این شرایط وجود دارد؛ بنابراین حمل و نقل عمومی باید تقویت شده و مردم از تردد های غیرضروری اجتناب نمایند. تردد فقط برای تهیه مایحتاج و سر کار رفتن انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1177

به "گلایه ادامه دار وزارت بهداشت از شرایط مترو، شهرداری ناوگان عمومی را تقویت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه ادامه دار وزارت بهداشت از شرایط مترو، شهرداری ناوگان عمومی را تقویت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید