کمپین جذاب ستاره سوئدی میلان برای ریشه کن کردن ویروس کرونا

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، ایتالیا هم مثل خیلی از کشورهای جهان درگیری شدیدی با ویروس کرونا دارد و بعد از چین دارای بیشترین مبتلایان است. در این میان بعضی چهره های مطرح ورزش هم با راه اندازی کمپین مبارزه به کرونا به یاری مردم آمده اند.

کمپین جذاب ستاره سوئدی میلان برای ریشه کن کردن ویروس کرونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

زلاتان ایبراهیموویچ با راه اندازی یکی از این کمپین ها به دنبال یاری به مردم است. وی با شعار اگر ویروس سراغ زلاتان نرود، زلاتان سراغ ویروس می رود! کارش را آغاز نموده است.

این بازیکن در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته است: ایتالیا همواره چیزهای زیادی به من داد و در این لحظه غم انگیز، می خواهم بیش از پیش محبت این کشور را جبران کنم. روی سخاوتمندی همکارانم، تمامی ورزشکاران حرفه ای و آن هایی که می خواهند در حد توان خود یاری کوچک یا بزرگی در راستای ریشه کن کردن این ویروس انجام بدهند، حساب باز می کنم.

ما با هم می توانیم به بیمارستان ها، پزشکان و پرستارانی یاری کنیم که هر روز با از خود گذشتگی کوشش می نمایند تا جان ما را نجات بدهند. بیایید همراه هم ویروس کرونا را ریشه کن کنیم و برنده این مسابقه شویم!

این اقدام جالب زلاتان با استقبال مردم و ورزشکاران همراه شده به گونه ای که یک ساعت پس از ارسال این پست، مبلغ 109 هزار و 652 یورو از یاری های مردمی جمع آوری شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 984

به "کمپین جذاب ستاره سوئدی میلان برای ریشه کن کردن ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین جذاب ستاره سوئدی میلان برای ریشه کن کردن ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید